برخورد با مراکز بازی‌های کامپیوتری در کرج

تسنیم نوشت: رئیس اتاق اصناف البرز با بیان اینکه به تازگی افرادی بدون اخذ مجوز لازم در مراکز تجاری کرج اقدام به راه‌اندازی مراکز بازی‌های کامپیوتری به شیوه غربی و آمریکایی کرده‌اند، گفت: این اماکن بدون مجوز به ترویج خشونت بین کودکان و نوجوانان اقدام می‌کنند.

حمید کریمی در کرج در مورد راه‌اندازی مراکز بازی‌های رایانه‌ای غربی در برخی از مراکز تجاری در کرج اظهار داشت: به تازگی افرادی بدون اخذ مجوز لازم در مراکز خرید و تجاری کرج اقدام به راه‌اندازی مراکزی به نام مرکز بازی‌های کامپیوتری به شیوه مدل غربی و آمریکایی کرده‌اند.
وی افزود: این اماکن بدون مجوز به مکانی برای ترویج بازی‌های خشن رایانه‌ای برگرفته از الگوی غربی تبدیل شده و به ترویج خشونت در بین کودکان و نوجوانان اقدام می‌کنند.
رئیس اتاق اصناف البرز با بیان اینکه این مراکز از هیچ یک از مجوزهای لازم برای ساماندهی بازی‌های کامپیوتری اعم از ارشاد و دیگر دستگاه‌های دخیل برخوردار نیستند، بیان کرد: استفاده کودکان از این وسایل تمام غربی می‌تواند در راستای ترویج خشونت در بین کودکان و تلاش برای ایجاد تنش در خانواده باشد.
وی با بیان اینکه لازم است دستگاه‌های متولی هرچه زودتر جلوی ترویج و اشاعه این مراکز غیرفرهنگی را بگیرند، گفت: قطعا راه‌اندازی این مراکز و بسط و گسترش آن دارای آثار جبران‌ناپذیری در بین کودکان و نوجوانان است.
کریمی با بیان اینکه این مراکز هیچ مجوزی از اتاق اصناف ندارند و اتاق نیز برای ساماندهی این مراکز از دستگاه‌های متولی درخواست کمک دارد، افزود: بازی‌های رایانه‌ای خشن ‌و ترویج آن در کرج باید متوقف شود یا در صورت راه‌اندازی دارای مجوز از مراکز ذیصلاح باشد.

 

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 616826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =