۵ کشته و مجروح در تصادف خونین سواری و وانت نیسان

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: در اثر برخورد 2 سواری ال نود و وانت نیسان 5 نفر از سرنشینان این خودروها در 500 متری پایگاه امداد جاده ای اسدباد کشته و مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان طی گفتگو با خبر آنلاین با اعلام مطلب فوق افزود: شامگاه روز دوشنبه 2 دستگاه خودروی سواری و وانت نیسان در اسدآباد به شدت با یکدیگر برخورد کردند.


وی خاطرنشان کرد: راننده سواری ال 90 به صورت غیر مجاز قصد دور زدن از جاده و حرکت به سمت اسدآباد را داشت که یک دستگاه خودروی وانت نیسان به شدت با این وسیله نقلیه برخورد کرد.


سرهنگ عزیزی اظهار داشت: در این سانحه رانندگی سه نفر از سرنشینان خودرو ال 90 که از اعضای یک خانواده بودند جان خود را از دست دادند و یک نفر از سرنشینان این خودرو نیز به شدت مجروح شد.


رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: خودروی وانت نیسان که حامل بار شیشه از سمت همدان به اسدآباد بود با پهلوی سمت راست ال 90 برخورد کرده و سپس واژگون شد.


سرهنگ عزیزی یادآور شد: پس از خارج کردن راننده وانت نیسان از خودرو، این وسیله نقلیه دچار حریق شده و به طور کامل در آتش سوخت.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 616852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =