فرماندار شهرستان اندیکا با تأکید بر این‌که فعالیت‌‌های بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان خوزستان خارج از حد تصور بوده، گفت: فعالیت‌های این بنیاد پرخیر و برکت را با توجه به مشاهدات حضوری خودم واقعاً بی‌مثال و تأثیرگذار می‌دانم.

به گزارش خبرآنلاین، منوچهر ورناصري در خصوص عملكرد بنياد بركت در اين شهرستان، ‌اظهار داشت: مردم واقعاً از فعاليت‌های گسترده‌ و برنامه‌هاي اين بنياد در مناطق محروم راضي و خشنود هستند.

وي با اشاره به مشكلات موجود در شهرستان انديكا و تلاش‌هايی كه بنياد بركت براي برطرف كردن اين مشكلات انجام داده است، بيان داشت: زيرساخت‌ها و راه‌هاي روستايی و جاده‌هاي بسيار مناسبي از سوي بنياد بركت در شهرستان احداث شده و منطقه در حال رشد و عمران است.

 فرماندار انديكا با تقدير از فعاليت‌هاي بنياد بركت در این شهرستان كه باعث شادي مردم گرديده است، گفت: در اين شهرستان به بركت حضور اين جهادگران شاهد برطرف شدن بسياري از معضلات و گرفتاري‌هاي مردم هستيم.

وي با اشاره به اين‌كه نبايد از امور فرهنگي، مدرسه‌سازي و تجهيز و نوسازي مدارس که از سوي بنياد بركت انجام گرفته است غافل شد، بيان داشت: مطمئناً توجه به بحث آموزش و پرورش و تربيت نسل‌هاي آينده در پيشرفت و آباداني كشور نقش فراواني دارد و بنياد بركت با همت مثال‌زدني خود در حال انجام اين امر است. 

ناصري آب‌رساني به مناطق و روستاهاي محروم به مانند شازده عبدالله را مورد اشاره قرار داد و گفت: واقعا در اين مورد كار بسيار بزرگي انجام گرفت و تلاش‌گران بنياد بركت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)  بيش از 70 كيلومتر خط انتقال آب را به سرانجام رساندند و باعث خوش‌حالي مردم و كشاورزان شدند.

وي افزود: شهرستان انديكا طي سال‌هاي گذشته شاهد مهاجرت مردم به ديگر استان‌ها بود، ولي با برنامه‌ها و عملكرد خوب بنياد بركت در كمك به پيشرفت استان جلوي مهاجرت گرفته شده است و حتی شاهد مهاجرت معکوس و بازگشت آن‌ها به منطقه هستیم. 

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 617171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =