هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال با برد نماینده ارومیه در آمل پیگیری شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، در هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال امروز تیم شهرداری ارومیه موفق شد میزبانش کاله آمل را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد تا جایگاهش در رتبه پنجم جدول تثبیت شود.

در این دیدار نماینده ارومیه در ست های اول، سوم و چهارم با امتیازات ۲۶-۲۴، ۲۵-۱۵ و ۲۷-۲۵ برابر تیم کاله به پیروزی دست یافت و فقط در ست دوم با امتیاز ۲۵-۲۲ به حریفش باخت.

با این برد، شهرداری ارومیه با ۸ برد و ۲۴ امتیاز در جایگاه پنجم باقی ماند و کاله آمل با ۴ برد و ۱۳ امتیاز با باقی ماندن در رتبه دهم برای رسیدن به پلی آف مشکل تر شد.

نماینده ارومیه در هفته پانزدهم هفته آینده میزبان خاتم اردکان خواهد بود و نماینده آمل در تهران باید به مصاف تیم قدرتمند بانک سرمایه برود.

همچنین امروز در مسابقات لیگ دسته اول والیبال و در هفته نهم تیم شهرداری جوان ارومیه در ادامه روند بی شکستی خود برابر عقاب تهران در ۳ ست پیاپی به برتری دست یافت تا با ۹ برد و ۲۶ امتیاز به تنهایی در صدر جدول گروه یک باقی بماند.
در دیگر دیدار نیز مقاومت فرمانداری مهاباد در خانه ۳ بر صفر کاله جوان آمل را شکست داد تا شانس خود را برای حضور در پلی آف، افزایش دهد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 617388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =