برگزاری آزمون شهرداری ها با همکاری شهرداری ساری

سید مجتبی موسوی شهمیرزادی مدیر واحد آموزش شهرداری ساری طی مصاحبه ای با اعلام خبر برگزاری چهارمین آزمون دوره آموزشی غیر حضوری شهرداری های مازندران گفت : هیجدهم دی ماه جاری فرصت ثبت نام شهرداری ها برای شرکت در این آزمون به پایان می رسد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین مازندران از ساري- موسوي در اين مصاحبه ضمن بيان اين مطلب كه آزمون فوق پانزده روز پس از اتمام مهلت ثبت نام برگزار خواهد شد، گفت : جهت رفاه كاركنان شهرداري هاي استان اين آزمون در سه شهر ساري -آمل و نوشهر انجام مي شود و نتيجه ان نيز يك ماه پس از آزمون از طريق استانداري اعلام خواهد شد .
وي با تأكيد بر اينكه مسئوليت طرح پرسش ها و ناظران و بررسي كنندگان اوراق آزمون بر عهده استانداري است افزود: با توجه به مزايا و محسنات آموزش اعم از حضوري و غير حضوري و نيز اهميت اين گونه آزمون ها براي مديران و كاركنان شهرداري ها هميشه استقبال قابل توجهي از آموزش و آزمون به عمل مي آيد . اما انتظار ما فراتر از اين است بخصوص انتظار داريم مديريت ها به ضرورت و اهميت دوره هاي آموزشي بيش از پيش توجه كنند تا عنصر ((تخصص)) در شهرداري ها افزايش يابد .
مدير واحد آموزش شهرداري ساري در پاسخ به اين پرسش كه تاكنون كدام يك از شهرداري ها براي شركت در اين آزمون افراد بيشتري را معرفي كرده اند گفت : شهرداري ساري و آمل به ترتيب بيشترين شركت كننده در آزمون را معرفي كرده اند .
وي در بخش ديگري از اين مصاحبه به فعاليت هاي واحد آموزش شهرداري ساري اشاره كرد و با اعلام اين مطلب كه واحد آموزش شهرداري مركز مازندران در سال ۹۴ به عنوان واحد آموزش برتر كشور انتخاب شد خاطرنشان كرد : واحد آموزش در شهرداري ساري به دليل حمايت و توجه مديران بالا دستي توانسته است كارنامه درخشاني ارائه دهد و در حوزه آموزش بخصوص ، اقدامات مفيدي انجام داده كه نمي توان براحتي از كنار آنها گذشت . اين نكته نيز حائز اهميت است كه واحد آموزش شهرداري ساري علاوه بر برگزاري مرتب دوره هاي مكاتبه اي و غيرحضوري از آزمون هاي داخلي هم غافل نمانده و بصورت مرتب و برنامه ريزي شده اين آزمون ها را برگزار مي كنند .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 617485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =