عملیات امدادی و برف‌روبی در مسیر جاده چالوس اجرایی شد

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج از اجرای عملیات امدادی و برف روبی در مسیر جاده چالوس طی اقدامی جهادی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علیرضا رحیمی این خبر را اعلام کرد و گفت: عملیات امدادی و برف روبی در مسیر جاده چالوس و راه های دسترسی روستاهای کنار جاده با همکاری سازمان خدمات موتوری کرج اجرایی شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه عملیات برف روبی و امداد حد فاصل بیلقان تا گچسر و روستاهای کنار جاده اجرا شده است، اظهار داشت، بنا به دستور شهردار کرج و در پي برودت و بارش برف، این عملیات علاوه بر جاده چالوس و راه هاي دسترسي در روستاهايی از قبيل كندر ، كلوان، ‌سيرا،‌ پل خواب و ... نیز اجرایی شد.

وی اضافه کرد: سازمان خدمات موتوری با تعداد پنج دستگاه خودروي نمك پاش، سه دستگاه لودر و سه دستگاه گريدر از روز سه شنبه مورخ هفتم دی ماه جاری با اعزام تجهيزات مربوطه به مسير هاي فوق الذكر اقدام به همکاری با دیگر دستگاه های مربوطه در این زمینه کرده و كماكان پرنسل اعزام شده به انجام وظيفه مشغول مي باشند.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: همچنین سه دستگاه بیل مکانیکی برای رفع آبگرفتگی در منطقه 12 شهرداری کرج، خیابان زنبق و شش دستگاه لجن کش و چاه بازکن همچنین دو دستگاه لودر به فاز 5 مهرشهر به همین منظور اعزام شدند.

رحیمی همچنین از اعزام شش دستگاه کامیون و لودر به منظور جلوگیری و مقابله با سیلاب به وجود آمده در ماهدشت یاد کرد و افزود: در پي دستور صادره از سوي استاندار و معاونت خدمات شهري در راستای سیلاب ماهدشت، در كوتاهترين زمان ممكن ادوات و تجهيزات فوق با بارگيري مخلوط به منطقه اعزام شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 618146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =