کاربران مشکلات خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته کاربران مشکلات خود را در این صفحه مطرح کردند.

در جدول زیر این مشکلات آورده شده است:

 

ردیف

موضوع

شرح موضوع

ا

شهری

- سلام چند سال است كه بيست متري ابوذر فلاح به دليل اينكه تنها مسير به سمت اتوبان نواب و همچنين به سمت جاده ساوه و ميدان آزادي است، داراي ترافيك سنگين است و اين شلوغي يكي از آلوده‌ترين منطقه آلوده تهران يعني پارك سلامت را ايجاد كرده. و ساكنين اين منطقه . مناطق پائيين‌تر براي رفتن به ميدان آزادي و غرب تهران مجبورند ترافيك سنگين را تحمل كنند. براي رفع اين مشكل از مسئولين تقاضا دارم با تبديل فضاي خالي خط تهران ـ تبريز به اتوبان، بخش عمده‌اي از ترافيك جنوب، جنوب‌غرب تهران تا ميدان آزادي را برطرف كنيد. حتي فضاي خالي زير اين خط مناسب مترو است.

- با سلام تقاضا دارم که در صورت امکان با مسئول خط 3 مترو صحبت کنید که فاصله بین قطارها را کم کند.فاصله منزل بنده تا مترو 7 دقیقه به صورت پیاده روی میباشد اما وقتی فکر ازدحام جمعیت اول صبح و پایان روز کاری و شلوغی خارج از تصور ،که از ذهنم میگذرد ترجیح میدهم که با ماشین شخصی و با وجود ترافیک به محل کار مراجعه کنم تا در آن شلوغی و ازدحام باشم. با تشکر

 

2

آموزش

با سلام و احترام تو را به خدا به فكر نيروهاي قرارداد انجام كار معين وزارت آموزش و پرورش باشيد با 14 سال سابقه كاري همچنان قراردادي هستم و همكاراني را مي شناسم كه با سابقه كمتر از بنده پيماني هستند.

3

اقتصاد

- با سلام چرا برای افزایش حقوق سربازان هیچ قدمی برداشته نمی شود مردم چه گناهی کردند که در این وضع اقتصادی باید تقریبا بدون هیچ درامدی دو سال وقتشان را در اختیار نیروهای مسلح قرار دهند؟

- بنام خدا باسلام، لطفا به آقای رئیس جمهور بفرمایند به حقوق بازنشستگی شاغلین کارمند مشمول قانون خدمات کشوری که صندوق بازنشستگیشان تامین اجتماعی است شدیدا اجحاف شده است.این گروه تقریبا یک میلیون نفربا همسر واولاد حدود چهار میلیون نفر وبیشتر هستند که براساس قوانین تامین اجتماعی سالها از اضافه کاریشان بیمه کسر شده است ولی با تفسیر اشتباه قانون خدمات کشوری همسنگ مشمولین صندوق بازنشستگی کشوری قرار گرفته و حقوقشان تضییع شده است. لطفل رسیدگی فرمایید.

- خیرا خودرو روآ پلاک ایران 99 بشدت دود زا را در تهران مشاهد کردم.. حتی خودروهای قبل از سال 1360 که شماره ملی دارند.. خواستم بپرسم اصولا چرا اینگونه خودروهای فرسوده و دود زا شماره گذاری می شوند؟

- لطفا فکری به حال اشتغال فرزندان جانبازان زیر 40 درصد در شهرستان خرم اباد لرستان بکنید و فکری برای فساد اداری پارتی بازی و قبیله گرایی در این شهرستان بکنید بخدا ما شهر نشین های قدیمی در قرون وسطی زندگی میکنیم به دادمون برسید.

 

 

 

 

 

 

46232

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 618668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =