اهالی محله پونک از مسئولان شهری می‌خواهند چاره‌ای شود تا دادگاه خانواده از این محله برود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جلسه بررسی مشکلات محله پونک واقع در منطقه 2 تهران با خواسته عجیب مردم این محله همراه بو. آنها با اشاره به جا به جایی مکان دادگاه خانواده درخواست کردند این مرجع قضایی از محله شان برود.
در این نشست که با حضور رئیس کمیته نظارت شورای شهر، مدیران محلی، شورایاران و جمعی از اهالی همراه بود، مشکلات در بخش های مختلف از جمله محیط زیست و خدمات شهری، عمران و حمل و نقل و همچنین حوزه فرهنگی شناسایی شد و در دست بررسی قرار گرفت.
در این جلسه، بررسی امکان جانمایی و نصب تابلوهای راهنمایی اماکن مذهبی، فرهنگی و ورزشی در سطح محله، پیگیری لازم به منظور تأمین روشنایی معابر عمومی و بوستان های سطح محله و همچنین نصب پایه چراغ های روشنایی در "بوستان همیلا"، واقع در انتهای خیابان بهاران 4، بررسی شرایط احداث میدان میوه و تره بار از جمله موضوعاتی است که در دستور کار قرار گرفت.

فروش مواد مخدر در دره فرحزاد
یکی از مهمترین آسیب های این محله مواد مخدر بود که توسط اهالی به رفع این معضل تاکید شد. آنها گفتند ساماندهی ناهنجاری های اجتماعی از جمله فروشندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر در محدوده دره فرحزاد از جمله مواردی است که باید دستگاه های مربوطه به آن توجه داشته باشند و در رفع آسیب ها تلاش کنند.
رفع مشکلات شهروندان محله پونک در بخش عمران و حمل و نقل نیز مورد درخواست بود. اصلاح هندسی انتهای اشرفی اصفهانی و سیمون بولیوار، ساماندهی ترافیکی بزرگراه اشرفی اصفهانی در محلات پونکی و طالقانی و نیز انتهای خیابان اشرفی اصفهانی (محل ورودی بزرگراه نیایش به بزرگراه اشرفی اصفهانی) به دلیل عرض کم محور و وجود خط ویژه اتوبوس و ساماندهی ترافیکی محدوده مجتمع دانشگاهی نیایش به دلیل نبود پارکینگ در داخل دانشگاه و خیابان های اطراف دانشگاه از جمله مواردی است که در دست بررسی و پیگیری قرار گرفت.
تعویض چمن مصنوعی زمین ورزشی واقع در جنب حسینیه پونک، امکان احداث مجموعه های ورزشی چند منظوره در سطح محله و همچنین احداث ساختمان سرای محله به منظور ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی به اهالی محله از جمله درخواست های شهروندان در محله پونک در این نشست بود.
مردم محله پونک همچنین درخواست کردند تغییر مکان دادگاه خانواده از این محله انجام شود. مقرر شد این موضوع در دست بررسی قرار گیرد.

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 620785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =