ایسنا نوشت: استاندار ایلام از آخرین دیدارش با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت.

«محمدرضا مروارید» در نشست ستاد مقاومتی استان که با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، اظهار کرد: در آخرین دیداری که با ایشان داشتم، با ریزبینی تمام ، پروژه‌های مربوط به دوران ریاست ریاست جمهوری یاد شان بود.
وی ادامه داد: رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام از به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌هایی که به دست ایشان کلنگ‌زنی شده بود خوشحال شدند و بر بهبود معیشت مردم تاکید داشتند.
استاندار ایلام در ادامه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده درراستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی تشریح و گفت: انتظار ما از دولت این است که به استان ایلام نگاه ویژه‌ای داشته باشد.
وی ادامه داد: امید مردم آبی شدن اراضی سامانه گرمسیری است،10 هزار هکتار از اراضی دشت عباس مانده و سازمان برنامه متاسفانه همه کارهای آن را انجام دادیم اما ابلاغ نشده که انتظار داریم در این باره تاکید شود.
استاندار ایلام ادامه داد: سد میمه 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند اما متاسفانه هر بار با یک مانع تراشی مواجه می‌شود اما این بار وزیر نیرو برای تداوم فعالیت آن قول مساعد داده‌اند که امیدواریم عملی شود.
وی از عدم توجه به کارخانه فولاد دهلران در سازمان برنامه و بودجه‌ی کشور انتقاد کرد و گفت: تاکنون نعمت‌زاده 2 بار این موضوع را تایید کرده اما به آن بی‌توجهی می‌شود.
استاندار ایلام با بیان اینکه باید در منابع طبیعی در قسمت مرز مانند «گاوی» کار پخش سیلاب و آبخوان‌داری توجه شود وانتظار داریم سد «گدارخوش» در قالب سامانه گرمسیری از کمیسیون 215 معاف شود.
تکمیل زنجیره گوشت مرغ با اعتبارات بانک کشاورزی، تامین اعتبار واحد کوچک تامین آب جهت آبیاری 17 هزار هکتار زمین به منظور ماندگاری مردم، اختصاص حجم بیشتری از آب کرخه به ایلام و نقش‌آفرینی بیشتر استان در مدیریت آن و اختصاص زمین رایگان در منطقه ویژه به سازمان همیاری از دیگر خواسته‌های استاندار ایلام بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 622724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =