دری‌نجف‌آبادی: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، زندان ستم‌شاهی را به کتابخانه تبدیل کرد

آیت الله دری نجف آبادی در در مراسم بزرگداشت یار دیرین امام (ره) و رهبری در همدان گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی، زندان ستم شاهی را به کتابخانه خود تبدیل کرد، 20 جلد تفسیر راهنما و 33 جلد فرهنگ قرآن نتیجه کار آقای هاشمی در زندان بود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، که در مراسم بزرگداشت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، و در حسینه امام خمینی(ره) همدان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: تفسیر موضوعی قرآن کار بزرگ و نتیجه اندیشه آقای هاشمی است که این کار ارزشمند راه را برای قرآن پژوهی و اندیشه پژوهی در موضوعات مختلف با متدهایی که ارائه داده ، باز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ایمان به کار جمعی و سازماندهی بعد از انقلاب از خدمات ارزشمند آقای هاشمی است.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: اختلاف نظر در میان طلبه ها امری طبیعی است، ولی کسی که عناد دارد وضد انقلاب و نفوذی دشمن است، حسابش با ما جداست.

وی یادآور شد: در چارچوب اسلام فقاهت ، فقها با هم اختلاف نظر دارند و در تاریخ هم بوده است این اختلاف نظر معنی مقابله ندارد البته وقتی نظام اسلامی است همه مطیع رهبر ، تابع و پیرو رهبر هستیم.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به این جمله آقای هاشمی به رهبر معظم انقلاب، که می گویند در امر حکومتی بنده تابع و پیرو شما هستم، تصریح کرد: آقای هاشمی در تمام مراحل حساس که رهبری امری داشتند تابع ایشان بودند و ملت ما نیز نشان دادند که حتی وفات آیت الله هاشمی هم منشا وحدت و شکوه بود.


وی افزود: آفرین بر این ملت که به وحدت ملی و تابعیت از رهبری و مسیری که امام ، خبرگان و رهبری برایمان ترسیم کرده اند پایبند هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: دشمنان در کمین و دنبال این هستند که شکافی ایجاد شود تا بتوانند کاری کنند و وظیفه ما در این زمان فقط هوشیاری است.

به گزارش خبرآنلاین از همدان، صبح امروز طی مراسم باشکوهی با حضور جمع کثیری از اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه همدان و مسئولان اجرایی، مجلس بزرگداشت مقام شامخ مرحوم آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در محل حسینه امام خمینی(ره) همدان برگزار شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 622737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =