معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با ارسال لوح تقدیری از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان به منظور انجام امور محوله و فعالیتها و اقدامات به هنگام این اداره کل قدردانی نمود.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران ،هوشنگ نصیری پرکوهی مشاور مدیرکل و سرپرست روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اعلام اين مطلب افزود: با توجه به ادغام صورت گرفته بین دو مجموعه حمل و نقل و پایانه ها و همچنین حوزه راهداری راه و شهرسازی مازندران ، دامنه فعالیتها و اقدامات اجرایی این مجموعه بسیار گسترده و وسیع شده است.

وی اظهار داشت:از اين رو و براساس مدیریت مدبرانه و عملكرد مطلوب و به هنگام این اداره کل ، علی نبیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداري مازندران با ارسال لوح تقدیری از مهندس احمدآفرین محمدزاده مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و مجموعه اين اداره كل تقدير و قدراني نمود.

گفتني است: در بخشي از لوح ارسالي معاون استاندار آمده است: بدین وسیله بر خود فرض می دانم از تلاش های ارزنده ، اخلاص و ایثارگری و پیگیرهای مجدانه جنابعالی در پیشبرد ، ارتقاء و توسعه استان خصوصا در بخش حمل و نقل جاده ای صمیمانه تقدیر و تشکر به عمل می آید.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 622858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =