معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت: مجلس در برنامه ششم حمایت بیشتری از سازمان‌های مردم‌نهاد خواهد داشت

معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت گفت: مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم، حمایت بیشتری از سازمان های مردم نهاد حوزه سلامت خواهد داشت.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، سید محمدهادی ایازی معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت که به ارومیه سفر کرده است در حاشیه آغاز بیست و سومین گلریزان امید برای کمک به بیماران سرطانی گفت: هم اکنون ۶۲۰ سازمان مردم نهاد و ۵۰ خیریه در حوزه سلامت فعال هستندو ۲ مجموعه اداره کل خیریه ها و خیرین سلامت و اداره کل سازمان های مردم نهاد حوزه سلامت برای حمایت از این سازمان ها طی یکسال گذشته در وزارت بهداشت فعال شده است.

وی افزود: برای همکاری های بیشتر با این سازمان‌ها و با همکاری وزارت بهداشت و وزارت کشور مجوزهای سازمان های مردم نهاد را در حوزه سلامت را صادر میکنیم ضمن اینکه مجلس شورای اسلامی نیز در برنامه ششم حمایت بیشتری از این سازمان ها خواهد داشت.

معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت در مورد بیمارستان امید ارومیه تصریح کرد: برای سرعت بخشیدن به روند تکمیل بیمارستان امید ارومیه، وزارت بهداشت برای خرید تجهیزات مورد نیاز برای این بیمارستان و سایر بیمارستان های خیریه همکاری های لازم را انجام خواهد داد و انشاءالله در اردبهشت سال آینده شاهد افتتاح بیمارستان امید ارومیه خواهیم بود.

ایازی گفت: در جلسه ای که با هیئت مدیره بیمارستان امید ارومیه داشتیم، آنها مشکلات و درخواست های خود را مطرح کردند و ما تلاش های خود را برای تسریع در صدور مجوز انجام خواهیم داد.

وی در پایان افزود: مجموعه بیمارستان امید چه در سطح کشور و چه در شمالغرب جزو مجموعه های ویژه محسوب میشود و از دوستان رسانه ای می خواهیم برای معرفی بیشتر این مجموعه یاری کنند و همینجا از طرف وزیر بهداشت نیز تشکر ایشان و وزارت را بابت اقدامات خیرخواهانه ابراز میدارم.

مؤسسه خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان آذربایجان غربی ( انجمن پژوهشی درمانی امید) از سال ۱۳۶۹فعالیت خود را آغاز کرده است و هم اکنون مراحل ساخت بیمارستان تخصصی برای بیماران سرطانی در مراحل پایانی ساخت قراردارد و قرار است اردیبهشت ماه سال آینده همزمان با عید سعید مبعث به بهره برداری خواهد رسید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 622971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =