کامران رضایی امروز در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در کرمانشاه، اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر نمایشگاه عکس با عنوان دستاوردهای انقلاب در بهمن ماه برپا می شود.

حدیث جمشیدی - خبرآنلاین کرمانشاه: رئیس انجمن سینمای جوانان کرمانشاه همچنین گفت: برگزاری جشنواره منطقه ای فیلم رقابتی با عنوان دستاوردهای انقلاب در دستور کار بود که به علت هزینه بالا لغو شد.

وی ادامه داد: ۶ عنوان فیلم کوتاه از انجمن سینمای جوانان کرمانشاه تا قبل از سی ام دی ماه به جشنواره بین المللی فیلم کوتاه صد ثانیه ای ارسال می شود.

رضایی با بیان اینکه انجمن سینمای جوانان کرمانشاه سه سال در آموزش و تولید فیلم مستند و در رشته های دیگر جزو دفاتر فعال درسطح کشور بوده است، گفت: در جشنواره منطقه ای سمنان در شهریور ماه امسال چهار فیلم ساز کرمانشاهی در بخش بهترین مستند و تدوین جایزه گرفتند.

وی تصریح کرد: انجمن سینمای جوانان یک تشکل نیمه دولتی است که نیروهای متعهدی در انجمن فعالیت می کنند اگرمسؤولان از آنان حمایت کنند کرمانشاه در تولید فیلم مستند در سطح کشور موفقیت های بیشتری به دست می آورد.

رضایی گفت: مستند زندگی جانباز سرافراز فریبرز یزدان شناس با عنوان * چنی تو عزیزی * در سال ۹۴ به کارگردانی یزدان باقری و تصویربرداری اصغرلایی ساخته شد.

وی افزود: مستند زندگی جانباز شیمایی فرزاد جباری در سال۹۴و ۹۵ با عنوان * زندگی بر نیمبوس * به کارگردانی فرحناز وفایی ساخته شد که به جشنواره فیلم حسنات راه یافت.

رئیس انجمن سینمای جوانان کرمانشاه با بیان اینکه در دوره هفت ماهه آموزش فیلم سازی الفبای فیلم سازی شامل تدوین، کارگردانی، میکس ومونتاژ و.... آموزش داده می شود، تصریح کرد: درطول دوره آموزش همه امکانات فیلم سازی در اختیار هنرآموزان قرار می گیرد.

وی گفت: در پایان دوره به هنر آموزان پس از موفقیت در آزمون گواهی نامه داده می شود که انجمن سینمای جوانان کرمانشاه در ساخت فیلم کوتاه فیلم سازان با استعدادی به جامعه معرفی کرده است.

این مسؤول تاکید کرد: تولید فیلم برای بیشرفت کار فرهنگی در جامعه مهم است که بدون حمایت مسؤولان فرهنگی تولید فیلم سخت است ولی فیلم سازان با وجود سختی ها نمی گذارند چرخه تولید فیلم از حرکت بیفتد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 623061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =