پروژه مهر ویلا به روح آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی تقدیم شد

محمد واعظی گفت: این پروژه عظیم و عام المنفعه را بعنوان هدیه به روح مطهر آیت الله هاشمی رفسنجانی تقدیم کرده و مطمئن هستم که روح ایشان نیز خوشحال خواهد شد.

به گزارش خبر آنلاین محمد واعظی اعلام کرد: در آیین افتتاح پروژه مهر ویلا در جمع مسئولان و مدیران استان البرز با تاکید بر اینکه ما در کشور نیاز به آبادانی و توسعه داریم تصریح کرد: رمز چنین حرکت هایی وحدت و همدلی است و همه مسئولان باید با هم برای یک هدف کار می کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: اگر پروژه ای عظیم یک سال زودتر از زمان تعیین شده به بهره برداری می رسد گام بزرگی است و باید از همه تلاشگران آن تقدیر کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه تعاملات دو نماینده مجلس در استان البرز که ریاست دو کمیسیون مجلس را نیز عهده دارند قابل توجه است و مادامی که نمایندگان با ارتباطاتی که دارند تلاش ها و برنامه ریزی های خود را منطبق و همسو با سیاست های استان قرار دهند نتیجه بهره برداری از چنین پروژه هایی خواهد بود که هدف آن خدمت به مردم است

واعظی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که اعلام کردند ما زمانی موفق می شویم که همدل باشیم اظهار کرد : البرز از استانهای مهم کشور و معین برای پایتخت کشور است، لذا در دولت، هر چه برای استان البرز و کلانشهر کرج کار شود ، پشتوانه ما در پایتخت تقویت شده لذا خواهان تدوام این همدلی هستیم.

وی افزود: تکمیل پروژه مترو و اتصال کنار گذر جنوبی و شمالی کرج به مرکز این کلانشهر نیز از دیگر گام هایی است که با همکاری مسئولان این استان به انجام خواهد رسید.

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 623357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =