٢٠٧i صندوقدار در راه بازار/ قیمت محصولات جدید ایران خودرو

مدیر مرکز تحقیقات ایران خودرو از عرضه ٢٠٧i صندوقدار با قیمتی حدود ٥ میلیون بیشتر از ٢٠٦ تیپ ٥ از شهریورماه سال آینده و دنا پلاس با قیمتی حدود ٣ الی ٤ میلیون بیشتر از دنای فعلی در اسفند ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، كيوان وزيری در مراسم  معرفی روند طراحی و توسعه محصولات ٢٠٧i صندوقدار و دنا پلاس با اشاره به اينكه بر اساس اقتصاد مقاومتی و اقتدار و عمل كه شعار اصلی گروه ايران خودرو است، حركت رو به جلو را آغاز كرديم، تاكيد كرد: اقتصاد مقاومتی يعنی مقاوم سازی و محكم سازی پايه های اقتصادی، به همين دليل بايد به سمت توليد و ثروت ملی پيش برويم.

وي با بيان اينكه با استفاده از نيروهای متخصص داخلی و احترام به مردم حركت كرديم، خاطرنشان كرد: پروژه پژو ٢٠٧i و دنا پلاس افزايش ظرفيت صنعت را در پی داشته است.

مدير مركز تحقيقات ايران خودرو با بيان اينكه اين پروژه حاصل كار اتاق فكر در مركز تحقيقات ايران خودرو است، ادامه داد: با توجه به اينكه بالغ بر ٨٠ درصد در بازار خودرو كلاس c  را در كلاس خانواده می پسندند طراحي و توليد ٢٠٧i صورت گرفت، ادامه داد: توليد ٢٠٧صندوقدار با نگاه اقدام و عمل انجام شد  كه داراي ٤٠ قطعه و مجموعه جديد و ١٦٥ قطعه و مجموعه مشترك است.

وی افزود: قطعات بدنه، چراغ های عقب،سپر عقب و دوربين ديد عقب در اين خودرو جديد است.

وزيری با اشاره به اينكه  توليد انبوه اين محصول از اسفند ماه آغاز می شود، گفت:اين محصول از شهريورماه وارد بازار خواهد شد و اميدواريم مورد استقبال قرار بگيرد.

مدير مركز تحقيقات ايران خودرو  در ادامه به معرفی دنا پلاس پرداخت و گفت: پس از عرضه دنا به بازار ، شكل ظاهری دنا را تغيير داديم  و تمام قطعاتی كه مي توانست جديد باشد را روی اين محصول قرار داده و تعداد كيسه های هوا را افزايش داديم و سانروف را با توجه به  تمايل مردم روي اين خودرو قرار داديم.

وی همچنين از سرمايه گذاری ٥٥ ميليارد تومانی درپروژه ٢٠٧ صندوقدار و ٥٠ ميلياردی در پروژه دنا پلاس طی مدت ١٢ تا ١٤ ماه خبر داد.

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 623650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 33
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RU ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    207 معمولی که داریم خوب در امده امیدواریم 207 صندوق دار بر خلاف بیشتر محصولات ایران خودرو خوب در بیاد
    • سجاد IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
      57 1
      "قطعات بدنه، چراغ های عقب،سپر عقب و دوربين ديد عقب در اين خودرو جديد است." ایران خودرو میتونه همین ماشیناشو خوب بزنه؟یا وانت میکنه یا صدوق میزنه
    • بی نام A1 ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
      17 2
      دنا پلاس اگه با قیمت 20 تومن میبود ارزش داشت وگرنه بیشتر واقعا حرامه
    • بی نام IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
      7 0
      نکته جالب اینجاست که الان میشه با یک سرچ ساده در اینترنت که پژو 207 تولید داخال درواقع پژو 206i است در واقع بالغ بر 50 میلیارد صرف این شده که 206 صندوق دار با زلم زینبو تبدیل به 207 صندوقدار شود و با قیمتی بالاتر به مشتری داخلی قالب شود.
  • سهیل IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    194 4
    آفتابه لگن
    • بی نام A1 ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
      15 0
      دستاورد صنعت خودرو سازی ما بعد از 50 سال حمایت همه جانبه: صندوقدار کردن خودروهای از رده خارج اروپایی و اضافه کردن تجهیزات استاندارد به خودرو ها تحت عنوان آپشن و افزایش چند میلیونی قیمت آنها...
  • بی نام IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    192 2
    ایران خودرو حرک رو به جلو رو با ایجاد صندوق عقب شروع کرده. واقعا چطور روشون میشه بگن در سال اقدام و عمل یه صندوق به یه ماشین بی صندوق چسبوندیم؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
      2 14
      به خدا از سرمونم زيادیه
    • کامبیز CA ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
      8 0
      ایشالا وانت سانتا فه رو هم بومی سازی می‌کنیم.
  • بی نام RO ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    195 3
    صنعت خودرو کشور واقعا باعث شرمنده گی است .
    • بی نام IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
      66 1
      اسم ایران خودرو باید عوض شه بزارن صندوق خودرو
  • بی نام IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    200 1
    فقط مونده ایرباس رو صندوقدار کنیم، خخخخ
    • بی نام RU ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
      57 1
      ایرباس صندوق دار را نمی دونم ولی به زودی وانت ایرباس را به همت مخصصین داخلی تولید می کنیم
  • بی نام A1 ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    41 1
    فقط ظاهر ماشین ها رو عوض می کنند. کیفیت آن بالا نمی رود.
  • مهدی A1 ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    42 2
    یه نگاه به گل گیر جلو دنا بندازید اتصال سپر و گل گیر رو توجه کنید چه حجم بد شکلی از ماشین رو گرفته حداقل به نظر مردم هم توجه کنید
    • بی نام A1 ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
      6 0
      50 میلیارد تومن خرج کردن که جلوپنجره رو بکشن پایین و سانروف بزارن. خب دنا قبلی که قشنگتر بود. 50 میلیارد میشه 13 میلیون دلار نصفش رو میدادین یه شرکت طراحی خارجی از این حالت قوطی کبریتی درش بیارن. خط برش های ضایع.
  • بی نام A1 ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    45 2
    اخه چرا ماشینی رو که اصلش بدون صندقه، صندوقدار می کنن؟ انقدر بدبختیم که بلد نیستیم یه ماشین صندوقدار درست کنیم که مجبور نباشیم رو ماشین های نسل n ام کشورهای دیگه اسکی بریم...
  • بی نام A1 ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    48 2
    یکی از یکی زشت تر
  • بی نام GB ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    50 2
    توليد ماشين هاي جديد ايراني با نتايج حاصل ازدواج فاميلي
  • بی نام A1 ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    36 2
    بعد از صندوقدار شدن بی زحمت وانتش هم بسازین .
  • بی نام IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    30 1
    فردا وانت اش هم مي زنن خخخخخ
  • بی نام IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    40 1
    ايران خودرو يك تخصص داره اونم خراب كردن طراحي و برند ديگرانه
  • رامین A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    8 0
    بابت این اشغال یا دنا که قسمت جلو ماشین من رو یاد گودزیلا میاندازه باید 40 یا 50 تومان پول بدی یه سرچ بزنید توی اینترنت ببینید با 50 تومان چه اتوموبیلی میتونید بخرید افسردگی میگیرید
  • بی نام A1 ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    6 0
    واقعا زحمت کشیدن با این طراحیاشون،تا وقتی که انحصار خودرو تو کشور دست ایناس وضع همین
  • بی نام A1 ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    6 1
    دنا عقبش قشنگه ولی جلوش نه تایرش هم باید یک با دو سایز یزرگتر انتخاب میکردن
  • بی نام A1 ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    4 0
    یک صد میلیاردتومان هزینه فرض میکنیم درست. پنج میلیون رو یکی سه تا چهار میلیون رو یکی دیگه قیمت رو افزایش دادیم فرض کنیم متوسط سه و نیم میلیون افزایش قیمت داریم که بیشتره من خواستم اوج فلان فلان شدگی رو نشون بدم از تقسیم صد میلیارد بر سه ونیم میلیون عدد حدودی بیست و هشت هزار دار میاد. یعنی کل هزینه انجام شده اگر راست باش در بدترین حالت ممکن با بیست و هشت هزار عدد تولید سرشکن میشه. بقیشه اش سود خالصه که میره تو جیب.......................
  • بی نام A1 ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
    0 4
    اگر دناپلاس تورو هم داشت خیلی خوب تر می بود ویا اینکه سورن توربو را مجهز به این تجهیزات دنا پلاس بکنید
  • محمد صادق رستمی IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
    3 0
    بیاین با این جانب در زمینه طراحی خودرو همکاری کنید تا به شما طراحی واقعی که می تواند شما را در سطح دنیا مطرح کند را بیاموزم نگزارید بیش از این ابروی طراحی ما برود بیایید یک خودرو کاملا ایرانی تولید کنیم اخر کپی تا کی باید ادامه پیدا کند لا اقل مثل خودش کپی کنید اگر همین طور ادامه بدهید قطعا ور شکست خواهید شد شما نشان داده اید که صلیقه در طراحی ندارید میتوانم خودرویی برای شما طرحی کنم که دنیا متعجب شود از شکوه و عظمت ایرانی
  • بی نام IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
    1 8
    تو که فقط حرف میزنی اقا سهیل اگه میتونی گره باز نکن نه اینکه هی گره بشماری. فقط حرف حرف حرف.
    • بی نام RU ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
      5 0
      سهیل درست گفته افتابه لگن ما ممکنه متخصص چیزی نباشیم ولی عقل داریم و می تونیم اظهار نظر کنیم اگر به یکی از همین کسانی که در جاهایی مثل خیابان سورنا ماشین ها را تغییر می دادند مراجعه می کردند با هزینه خیلی کمتر و با 100 میلیون تومن می تونستند این تغیرات را با ظاهری بهتر انجام بدهند فقط با 100 میلیون تومن نه 50 میلیارد تومن
  • بی نام A1 ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
    0 0
    من تا به حال سه تا ماشین ایرانخودرو را خریداری کردم. اس ال ایکس، پارس و سمند. هر سه حس رانندگی شبیه داستن. چون از پلت فرم مشترک 405 استفاده شده. هر سه علی رقم موتور متفاوتی که نسبت به همدیگه داشتن. از گیربکس مشترک 405 بهره میبرن. تغییر جلو پنجره و تزئیات داخلی اسمش تحقیق و توسعه نیست. باید سرمایه گذاری بشه تو طراحی پلت فرم جدید.
  • بی نام A1 ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
    2 0
    وانتش نیاد صلوات
  • ایمان A1 ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
    1 0
    من خارج از ایران زندگی میکنم و وقتی اینجا کیفیت خودروی خارجی خودم تویوتا و مردم اینجا رو میبینم افسوس و غصه میخورم که چرا خانوادم در ایران و هموطنانم باید با قیمت بالا از خودروهایی بی کیفیت استفاده کنند.