استمتیو چین" مدیر بخش انرژی شرکت زیمنس گفت: شرکت نسبت به همکاری با صنعت نفت و گاز ایران بسیار متعهد است و در حال حاضر کار خود را در زمینه انتقال تکنولوژی و راه اندازی بومی سازی محصولات حیاتی نفت وگازآغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بخش بین الملل کنفرانس نفت ایران 2017 ، متیو چین مدیر بخش انرژی شرکت زیمنس ضمن تاکید به تداوم همکاری با بخش نفت و گاز ایران گفت: زیمنس در حال حمایت از صنعت ایران برای ایجاد ارزش افزوده و اشتغال زایی است تا ازاین طریق بتواند به یک عضو از تجهیزات نفت و گاز شبکه زنجیره تامین جهانی تبدیل شود.

وی ضمن تاکید در حضور کنفرانس نفت 2017 گفت: این کنفرانس گامی مهم در جهت اهداف شرکت زیمنس است.

همچنین بنابراینگزارش تری ویلیس، مدیر شورای صنایع انرژی خاورمیانه، آفریقا و کشورهای مشترک المنافع درباره کنفرانس نفت ایران 2017 اظهار داشت: کنفرانس نفت ایران یک پلت فرم بزرگ برای تبادل نظر و عزم واراده مثبت برای پیشرفت است و زمینه های آن را فراهم می کند.

سارا پورسی سردبیر مجله صنعت اوراسیا نیز درباره اهمیت کنفرانس نفت ایران 2017 گفت: نه تنها این کنفرانس می تواند به همکاری های آینده بخش خصوصی ایران و سازمان های بین المللی کمک کند بلکه بدون شک زمینه و پلت فرمی را از میان کارشناسان و صاحب نظران دنیا فراهم می کند که از این طریق می تواند دیدگاه با ارزشی درزمینه تحول و شکوفایی ایران در بخش نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به دست آورد.

کنفرانس نفت ایران ۲۰۱۷ با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، به میزبانی ۷ تشکل اصلی صنعت نفت ایران و حضور اعضای آنها و همچنین با حضور همتایان بین المللی این تشکل ها از جمله شرکت شل، زیمنس، هربرت اسمیت، استاندارد اند پورز، ارنست اند یانگ و ... طی ۱۱ تا ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۵ در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما در تهران برگزار می شود. 

 

35224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 623677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =