جماران نوشت: مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی بابیان این‌که آیت‌الله هاشمی کسانی را که بدون اطلاع و در اثر ناآگاهی یا غرض با ایشان نامهربانی می‌کردند، می‌بخشید، گفت: من بارها خودم شاهد بودم که ایشان توهین‌کنندگان به خود را بخشید و با آغوش باز از آن‌ها استقبال کرد.

مسیح مهاجری در خصوص شخصیت آیت‌الله هاشمی (ره) بابیان این‌که من هر چه در مورد این شخصیت بزرگوار بگویم واقعاً کم گفته‌ام، اظهار کرد: تنها این را می‌توانم بگویم که آیت‌الله هاشمی مجمع اضداد بود یعنی ازیک‌طرف مجاهدی بی‌نظیر بود و از طرف دیگر قلب بسیار مهربان و رئوفی داشت.

وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله هاشمی با دشمنان اسلام، انقلاب و با دشمنان ایران مردم ایران سر آشتی و سازگاری نداشت اما کسانی را که بدون اطلاع و در اثر ناآگاهی یا غرض با ایشان نامهربانی می‌کردند، می‌بخشید. من بارها خودم شاهد بودم که ایشان توهین‌کنندگان به خود را بخشید و با آغوش باز از آن‌ها استقبال کرد.

مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی افزود: عده‌ای تلاش کردند با ظلم و آزار و اذیتی که به ایشان روا می‌داشتند، می‌خواستند آیت‌الله هاشمی را از انقلاب جدا کند ولی برجستگی وجود ایشان این بود که انقلاب را از جان خودش می‌دانست و هیچ‌کس با هیچ ظلمی نتوانست او را از انقلاب جدا کند.

وی در پایان افزود: خوشحالی ما این است که ایشان تا آخر عمر انقلاب را جزو وجود خودش و خودش را جزئی از انقلاب می‌دانست و با قلبی سلیم به دیدار خدا رفت.

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 624104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
    0 0
    خدایش بیامرزد