محمدرضا مقدسی خواستار تاسیس مدرسه ملی تاب آوری در کرمانشاه شد

صبح امروز به همت بسیج رسانه استان کرمانشاه و در محل تالار اجتماعات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای اولین کارگاه تاب آوری روانشناختی کشور( ویژه خبرنگاران واصحاب رسانه ) برگزارشد .

 

به گزارش خبرآنلاین ،محمد‌رضا مقدسی صبح امروز در نخستین کارگاه تاب‌آوری روانشناسی کشور ویژه خبرنگاران که در سالن همایش فنی و حرفه‌ای شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: تاب‌آو‌ری مهم‌ترین پیش‌بینی کننده سلامت روانی است.

وی ادامه داد: تاب‌آوری در توسعه مدیریت منابع انسانی و ارتقای کیفیت عملکرد اصحاب رسانه دارای جایگاه ویژه‌ای است، لذا خبرنگاران باید نحوه مدیریت هیجانات و شرایط عملکرد در سخت‌ترین مواقع در حرفه خبرنگاری را آموزش ببینند.

مدیر و موسس سایت تاب‌آوری و روانشناختی با اشاره به سختی کار خبرنگاری گفت: اصحاب رسانه باید از توانایی و سرمایه‌های روانشناختی خاصی برخوردار باشند.

مقدسی هدف از برگزاری این کلاس برای خبرنگاران را حفظ سلامت بهزیستی و روانشناسی برای این قشر پرتلاش دانست و تصریح کرد: کرمانشاه قابلیت تاسیس مدرسه ملی تاب‌آوری را دارد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه نیز اظهار کرد: واژه تاب‌آوری یکی از ضرورت‌های مشاغل سخت است.

حسین باباجانی به استرس فراوان در حرفه خبرنگاری اشاره کرد و گفت: خبرنگاران باید راه مقابله با استرس را فرا گیرند و اطلاعات لازم را درخصوص تاب‌آوری کسب کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید به گونه‌ای اخبار را انعکاس دهند که آسیبی به روح و روان خود و جامعه وارد نکنند، ادامه داد: کار خبرنگاران با افکار، قلوب و ذهن مردم سروکار دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 625487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =