حمایت صنفی و کنترل بهداشت مهمترین وظیفه اتحادیه هاست

مسئول اتحادیه صنف سوپر مارکت داران استان البرز : بهداشت و حمایت صنفی مهم ترین مقوله های اتحادیه هاست .

به گزارش خبر آنلاین ،جمشید حامدی در این خصوص گفت: از سال 74که اتحادیه صنف سوپر مارکت داران تشکیل شد مسئولیت بنده هم در این مهم اغاز شد که ابتدا به ساکن اعضای آن بسیار اندک بود و ما با 18 نفر شروع به فعالیت کردیم که بعد از گذشت زمان تعداد اعضا بیشتر شد در حال حاضر 480 نفر با داشتن پروانه عضو این اتحادیه بوده و هم چنین 300 پرونده در دست اقدام داریم که باید به انها رسیدگی کنیم .

وی در خصوص مشکلات اتحادیه خود چنین اظهار داشت: مهمترین مشکلات در حال حاضر پاسخ به استعلام می باشد . به این دلیل که استعلامهایی که از ادارات و ارگانها مختلف می گیریم ملاک کار ما در اتحادیه می باشد .

حامدی در ادامه افزود : چنانچه یکی از استعلامها نباشد ما نمی توانیم پروانه را صادر کنیم .که در این خصوص قانون به ما این اجازه را داده است که اگر در بعضی مواقع به شهرداری استعلام بدهیم و انها جوابگو نباشند می توانیم از طریق ثبت در دبیر خانه و گرفتن شماره ثبت بنا به ماده قانونی ذکر شده در حقوق اصناف ، خودمان در این زمینه اقذام کنیم و آن را به عنوان پاسخ مثبت تلقی کنیم .

وی در خصوص مشکلات در حوزه بهداشت بیان داشت : مهمترین مشکل ما در زمینه بهداشت است که در این خصوص نشستهایی را ترتیب دادیم و با مشورت و همکاری همکاران و مدیران در این خصوص توانستیم این معضل را نیز حل کنیم .

وی با اشاره به اینکه فروشگاههای زنجیره ای زیر مجموعه این اتحادیه نمی باشند اذعان کرد : نسبت به این قضیه اعتراضاتی شده بود در این خصوص شکایت کسبه از تخفیف بالای این فروشگاه ها انعکاس داده شد و با تشکیل یک جلسه و با جمعی از روسا و رئیس اتاق اصناف مورد بررسی قرار گرفت مسئول اتحادیه صنف سوپر مارکت داران در خصوص مشتری مداری هم اظهار داشت : همه کسانی که تابلو سوپر مارکت دارند دلیل بر این نیست که حتما دارای پروانه کسب هم می باشند و در معنای عام نامشان خوار بارفروشی تعبییر شده که در این خصوص پی گیریهای زیادی اما متاسفانه اجرایی نشده است .

وی گفت:تمام سوپرمارکت داران ما دارای پروانه کسب بوده و به راحتی قابل تشخیص اند هم در مدیریت و هم در بهداشت که این دو رکن اصلی در اتحادیه بسیار مهم است ، امیدواریم که بتوانیم دستاوردهای خوبی داشته باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626093

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =