رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان گفت: زن و شوهر جوانی که در حال انتقال 40 کیلوگرم تریاک به استان همدان بودند در ورودی شهر اسدآباد دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ سرهنگ هادی قزوینه، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان شامگاه شنبه در یک عملیات پلیسی موفق به دستگیری این زوج جوان شدند.


وی خاطرنشان کرد: این زوج، یک محموله مواد مخدر از نوع تریاک را در یک دستگاه خودروی سواری جاسازی کرده و قصد انتقال آن به اسدآباد را داشتند.

سرهنگ قزوینه ادامه داد: این محموله از استانهای جنوب شرق کشور بارگیری شده بود که عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر در یک کار اطلاعاتی از انتقال آن به سمت همدان مطلع و با هوشیاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این خودرو در ورودی شهر اسدآباد شناسایی و توقیف شد.

۴۶

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان گفت: پس از انتقال این خودرو به مقر انتظامی، در بازرسی از آن یک محموله 40 کیلوگرمی مواد مخدر کشف و زوج جوان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ قزوینه تصریح کرد: اشرافیت اطلاعاتی پلیس در رصد قاچاقچیان حامل مواد افیونی منجر به ناامن شدن مسیرهای این استان برای قاچاقچیان شده است.

لازم به ذکر است تا پایان آذر ماه سالجاری، 60 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان همدان شناسایی و متلاشی شده است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =