باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: به گفته مدیر رسانه‌ای فیلم «سوفی و دیوانه»، طرح پوستر این فیلم به لایه‌های مفهومی فیلم اشاره دارد.

فیلم سینمایی «سوفی و دیوانه» جدیدترین اثر بلند سینمایی مهدی کرم‌پور است که در بخش اصلی سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد، طبق روال و قبل از آغاز این رویداد، صاحبان فیلم‌ها به معرفی آثار خود از طریق پخش تیزر و پوستر اقدام می‌کنند و فیلم مهدی کرم پور نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در این راستا برخی واکنش‌ها و حواشی در برخی رسانه‌ها نسبت به پوستر این فیلم به وجود آمد و احمدرضا دانش مدیر رسانه‌ای فیلم سینمایی «سوفی و دیوانه» درباره طرح متفاوت این پوستر و واکنش‌های بوجود آمده درباره آن گفت: «عموما طراحی پوسترهای فیلم‌های سینمایی با استفاده از عکس و طرح صحنه‌ها و بازیگران صورت می‌گیرد و در این فضا طبیعتا طراحی غیرمتعارف کمی واکنش برانگیز خواهد بود.»

او افزود: «قبول داریم که این طرح برای یک فیلم سینمایی غیر متعارف بود اما نکته قابل ذکر در این باره این است که طرح این پوستر به ظاهر و لایه نخست فیلم و قصه اشاره ندارد و معطوف به لایه‌های بعدی و مفهومی آن است. ضمن اینکه خود این فیلم هم یک تجربه متفاوت برای سازندگان آن بود.»

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 629804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =