توسعه‌دهندگان گیم در سراسر جهان ضمن تقبیح سیاست جدید ترامپ مبنی بر عدم صدور ویزا برای شهروندان 7 کشور مسلمان و منع ورود پناهندگان به امریکا توئیت های آتشینی علیه وی منتشر کردند.

به گزارش خبرآنلاین، سرگئی برین یکی از مؤسسین گوگل ضمن حضور در تجمع اعتراضی جلوی فرودگاه، دستور جدید ترامپ علیه مسلمانان و سایر پناهندگان را زیر سؤال برد.

این در حالی است که «آن دانلی» قاضی دادگاه بروکلین در نیویورک، شنبه‌شب به‌وقت محلی ضمن لغو دستور ترامپ حکم داد تا دارندگان ویزا و پناهندگان رانده‌شده از فرودگاه، بتوانند وارد خاک آمریکا شوند و بدین ترتیب دستور ترامپ را ملغی کرد.

مدیریت Game Developers Conference با انتشار توئیتی نوشت: نسبت به منع ورود مسلمانان شوکه شده‌ایم و تمام هزینه‌های شرکت‌کنندگان در کنفرانس توسعه‌دهندگان گیم / GDC را به آنها بر می‌گردانیم و به مبارزه با این دستور ادامه خواهیم داد.(Official_GDC@)

رامی اسماعیل مؤسس Vlambeer و مسلمان مقیم هلند نیز چنین توئیت کرد: تمام درآمد 24 ساعت Vlambeer به ACLU (اتحادیه آزادی‌های شهروندی آمریکا) و ضررکنندگان این قانون پرداخت خواهد شد. (اتحادیه آزادی‌های شهروندی آمریکا اعلام کرد به‌زودی ترامپ را به دادگاه خواهد کشاند.)

بریانا وو، توسعه‌دهنده ویدئو گیم و به‌عنوان یک دموکرات عضو کنگره توئیت کرد که در تظاهرات شرکت کرده و با دستور ترامپ مخالفت کرده است.

ساتیا نادلا مدیر اجرایی مایکروسافت و مسوول توسعه ایکس باکس نیز در وبلاگ خود نوشت: به‌عنوان یک مهاجر و مدیر می‌گویم کمپانی ما با مهاجرین توسعه پیداکرده و این استراتژی ادامه پیدا خواهد کرد.

پائول مورفی مدیر اجرایی Dots نیز ضمن پشتیبانی از تظاهرات، از حمایت جامعه 4 میلیون گیمر داتس علیه دستور ترامپ نوشت.

کریستین سگراسترال مدیر Super Evil Megacorp نیز خطاب به کارمندان خود در یک توئیت نوشت: به دور از هر نوع وابستگی سیاسی، تبعیض و آزار بر اساس دین و رنگ و نژاد و ... نادرست است.

Joseph Staten از توسعه‌دهندگان اصلی بازی Halo نیز حمایت کامل خود را از ACLU اعلام کرد.

جمیل مولدینا از توسعه‌دهندگان اصلی گیم برای گوگل پلی و Daydream از بازتاب وحشتناک دستور جدید ترامپ نوشت و از همه خواست تا در برابر این دستور بایستند.

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 630074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید A1 ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
    13 0
    حالا خودت این تراپم که مهاجر بودن پدر و مادرش