حمید حامی: در کنسرت اسفند بیشتر بر آلبوم «دو نیمه رویا» تکیه می‌کنم

حمید حامی هفتم و هشتم اسفند در تالار وحدت روی صحنه می‌رود و می‌گوید بیشتر بر آلبوم «دو نیمه رویا» تکیه خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حمید حامی هفتم و هشتم اسفند در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. او که ماه گذشته کنسرت «یلدای حامی» را هم زمان با شب یلدا در همین سالن اجرا کرد در مورد کنسرت جدید خود گفت: « قرار است باز هم قطعاتی که مردم با آن خاطره دارند در این کنسرت خوانده شود. همچنین قطعه جدیدی را که قرار بود دو ماه پیش منتشر شود ولی با قانون جدید وزارت ارشاد میسر نشد در این کنسرت اجرا می‌کنم.»

او ادامه داد: «حال و هوای اجرای هفتم و هشتم اسفند شبیه به کنسرت‌های قبلی‌ام است و تغييرى در اركستر و سازبندى قطعات نخواهیم داشت. تهیه‌کنندگان این کنسرت در شرکت کامیاب بهاران کارشان را خوب بلدند و همه چیز را به درستی مدیریت می‌کنند. ما با یکدیگر به تعامل رسیده‌ایم و گمان می‌کنم سال آینده هم می‌توانیم با هم کار کنیم.»

 حامی همچنین گفت: «اگر بخواهیم درصد بگیریم از هر صد نفر ممکن است یک یا دو یا نهایتا ده نفر از کنسرت شب یلدا ناراضی بوده باشند. تجربه من در کنسرت‌های قبلی می‌گوید مردم قطعاتی را می‌پسندند که با آن خاطره دارند و اگر 51 درصد مردم از من راضی باشند یعنی کارم را به خوبی انجام داده‌ام. قبلا به خاطر کاستی‌هایی که در تیم اجرایی و تبلیغات وجود داشت من خیلی راضی نبودم اما در کنسرت پایان آذر موزیکی که اجرا کردم به دلیل تمرین و برنامه‌ریزی درست از همیشه تمیزتر بود. برای کنسرت اسفند می‌خواهم بیشتر به آلبوم «دو نیمه رویا» تکیه کنم و امیدوارم مردم راضی باشند.»

این خواننده در پایان درمورد انتشار قطعات و آثار جدید در اواخر امسال و سال آینده گفت: «حتما این اتفاق می‌افتد و تک آهنگ‌هایی منتشر می‌کنم. البته در سال آینده قطعات جدیدم  بیشتر خواهد بود. من ابتدا با انتشار تک آهنگ که هیچ گونه بازگشت مالی ندارد مخالف بودم اما اکنون تصمیم گرفته‌ام انرژی زیادی را که طرفدارانم برایم می‌گذارند با انتشار تک آهنگ و آلبوم جدید جبران کنم.»

کنسرت حمید حامی هفتم و هشتم اسفند در تالار وحدت به همت موسسه کامیاب بهاران و تهیه‌کنندگی علی حق‌شناس برگزار خواهد شد.

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 630214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =