در پی سرمای ناشی از برف و بارانهای 72 ساعت گذشته ایلام و در پی دو روز تعطیلی مدارس، فردا مدارس و دانشگاها و تمامی ادارات دولتی با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می نمایند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،مهندس احمد کرمی ؛مدیر کل بحران استان ایلام در تماسی تلفنی خبر از یک ساعت تاخیر در فعالیت ادارت دولتی و نهادهای آموزشی برخی از شهرستانها و بخش های استان داد. وی اظهار داشت: ستاد مدیریت بحران در پی جمع بندی نظرات فرمانداران و مدیران آموزش و پرورش و دانشگاهها تصمیم گرفت که فعالیت این ادارت و مدارس در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز گردد.

وی گفت: در استعلامی که از اداره هواشناسی گرفته ایم مشخص گردید در پی بارش برف و باران در برخی از شهرستانهای استان دما به صورت محسوسی کاهش می یابد. از این رو فعالیت ادارت دولتی و نهادهای آموزشی در شهرستانهای ایلام،ایوان،ملکشاهی،آسمان آباد در بخش مرکزی شهرستان چرداول و بخش کارزان شهرستان سیروان با ناخیری یک ساعته در روز دوشنبه مورخ 11 بهمن آغاز می گردد.

وی در پایان از مردم خواست نسبت به پوشاندن کنتورهای آب خود اقدام نمایند تا در دسترسی آنها به آب آشامیدنی خللی ایجاد نگردد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 630279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =