بهره‌مندی ۵۱ هزار سالمند از خدمات کمیته امداد آذربایجان‌شرقی

پرداخت کمک معیشت، اعطای وام کارگشائی، تامین قسمتی از هزینه های مسکن و بهداشت و درمان و نگهداری سالمندان در منزل از جمله خدمات کمیته امداد آذربایجان شرقی به 51 هزار سالمند تحت حمایت است.

به گزارش خبرآنلاین، محمد کلامی مدیر کل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه 46 درصد از مددجویان تحت حمایت این نهاد سالمند هستند، افزود: سالمندان زمین گیر، بیماران خاص و صعب العلاج چشم انتظار مساعدت خیران استان در تامین هزینه های درمانی هستند.

وی تصریح کرد: احترام و تکریم سالمندان وظيفه همه اقشار جامعه بخصوص جوانان است و جوانان بايد از تجربه سالمندان مانند چراغ روشن در مسير زندگي خود بهره بگيرند.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه کمیته امداد استان با بیان اینکه 51 هزار سالمند آذری تحت حمایت این نهاد هستند،اظهار کرد: پرداخت کمک معیشت، اعطای وام کارگشائی، تامین قسمتی از هزینه های مسکن و بهداشت و درمان و نگهداری سالمندان در منزل از جمله خدمات کمیته امداد استان به سالمندان است.

کلامی با اشاره به اینکه302 بیمار خاص، 431 بیمار زمین گیر و یک هزار و 155 بیمار صعب العلاج در استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند،خاطر نشان کرد: در 9 ماهه سال جاری بیش از 60 میلیارد ریال برای درمان بیمار نیازمند هزینه شده است.

وی ضمن دعوت از خیران استان برای مساعدت در تامین هزینه های درمانی بیماران خاص تصریح کرد: کمیته امداد استان توانسته بخشی از مشکلات این بیماران نیازمند را با پرداخت هزینه هایی نظیر نگهداری، فرانشیز دارو، آزمایش، عکس و سونوگرافی کاهش دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه کمیته امداد استان خدمات درماني و بیمه ای به مددجويان تحت پوشش ارائه می دهد،تاکید کرد: 64 پزشک خانواده و 78 پزشک متخصص به مددجویان تحت حمایت این نهاد خدمات درمانی ارائه می دهند و 41 بیمارستان نیز در سطح استان با این نهاد طرف قرارداد هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 630650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =