دیدار تیم های شهرداری ارومیه و عمران ساری در آخرین هفته دور گروهی لیگ برتر والیبال نیمه تمام باقی ماند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، در آخرین هفته دور گروهی لیگ برتر والیبال و در سالن شهید رسول حسینی ساری مصاف دو تیم سازمان عمران شهرداری ساری و شهرداری ارومیه بعد از ۲ ست رقابت نیمه تمام باقیماند.

در این دیدار که حامد رضایی، آرش کشاورزی، رحمان داودی، پرویز پزشکی، فرهاد پیروت پور، آرمین تشکری و عبدالرضا علیزاده ترکیب تیم شهرداری ارومیه و حسین امیری، ادریس دانشفر، سیمو دابوویچ، علیرضا جلوه، میلوش کولافیچ، امیرعلی محمدفتحعلی و ناصر رحیمی پناه ترکیب نماینده ساری را تشکیل می دادند، میزبان ابتدا در ست نخست با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ برابر نماینده ارومیه به برتری رسید ولی با همین نتیجه در ست دوم به تیم شهرداری ارومیه باخت تا دو تیم در ست شماری یک بر یک مساوی شوند.

ولی در آغاز ست سوم بدلیل آنچه درگیری آرمین تشکری و عبدالرضا علیزاده بازیکنان تیم شهرداری ارومیه با تماشاگران ساروی عنوان می شود منجر به خروج نماینده ارومیه از زمین مسابقه و اعلام خاتمه دیدار بعنوان بازی ناتمام از سوی ناظر فدراسیون شد تا تصمیم گیری در مورد نتیجه این بازی برعهده سازمان لیگ فدراسیون والیبال باشد.

شایان ذکر است نتیجه این دیدار برای نماینده ارومیه تاثیری بر رتبه این تیم در جدول نداشت زیرا شهرداری ارومیه صعودش را بعنوان تیم سوم مسجل کرده است، از طرفی نماینده ساری در صورت برد در این بازی میتوانست صعود خود را قطعی کند.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 631462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =