رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: زن جوانی که در شهریور سال 1393 در دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه در این استان به صورت دختر جوانی اسید پاشیده بود به قصاص و پرداخت دیه محکوم شد.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين و به نقل از روابط عمومی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام غلامرضا مزارعی اظهار داشت که حکم این پرونده از سوی شعبه سوم دادگاه کیفری استان مستقر در گچساران صادر و به تایید شعبه چهارم دیوانعالی کشور نیز رسیده است.

وی ابراز امیدواری کرد: اجرای چنین احکامی هشدار جدی به مخلان امنیت عمومی در جامعه است که دستگاه قضایی با صلابت و اقتدار، فضا را برای افراد شرور و مخلان نظم و قانون ناامن می کند.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تاكيد کرد که رسیدگی به پرونده هایی که مخل نظم و امنیت جامعه هستند در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

حجت الاسلام مزارعی همچنين از مسئولان انتظامی و امنیتی کهگیلویه و بویر احمد در زمینه همکاری با دستگاه قضایی برای مقابله با هنجار شکنان و قانون شکنان تقدیر کرد.

عصر یکشنبه، 30 شهریور سال 1393 در پارک مرکزی شهر دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه زنی20 ساله به صورت دختر جوانی اسید پاشیده بود

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 631707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =