واژگونی ۱۰ خودرو در آزاد راه همدان به ساوه

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بارش برف موجب لغزندگی مسیرهای ارتباطی استان همدان شده است و طی امروز تنها 10 خودرو در آزاد راه همدان به ساوه به علت یخ زدگی سطح جاده واژگون شدند.

سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: خوشبختانه در این حوادث به هیچکدام از سرنشینان این ده خودرو آسیبی وارد نیامده و فقط خسارت مالی گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: اکثر مسیرها و راههای ارتباطی استان همدان به علت بارش برف و یخ زدگی لغزنده است و تنها جاده نهاوند به نورآباد به علت کولاک و یخبندان تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

سرهنگ عزیزی اظهار داشت: از گردنه های اسدآباد ، همه کسی ، تجرک و دخان و آوج کولاک گزارش شده است.

وی ادامه داد: در بیشتر محورهای استان همدان با کولاک شدید و مقطعی مواجه هستیم، لذا انتظار می‌رود رانندگان برای تردد در محورهای استان همدان احتیاط لازم را داشته باشند تا مشکل و حادثه‌ای رخ ندهد.

فرمانده پلیس راه استان گفت: در حال حاضر محورهای ملایر به سمت نهاوند، همدان به سمت رزن، ملایر به همدان، محور سنندج گردنه اسدآباد، محور نهاوند به نورآباد(که فعلا بسته است) و محور رزن-آوج با کولاک شدید روبه‌رو هستند که عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی توسط راهداری در این محورها انجام شده است.

وی با اینکه هنوز نیاز به زنجیرچرخ برای تردد در محورهای استان همدان وجود ندارد، تصریح کرد: رانندگان باید زنجیرچرخ و تجهیزات ایمنی و گرمایشی را همراه داشته باشند تا در صورت نیاز از آن استفاده کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 631775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =