نمایش ۷۰ اثر هنرمند معلول کاشانی در نمایشگاه کتاب

بیش از 70 اثر از تابلوهای نقاشی فاطمه حمامی نصرآبادی در غرفه متعلق به آثار این هنرمند توان یاب در دومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان عرضه شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فاطمه حمامی هنرمند معلول 28 ساله سفیدشهری با بیش از ۸۰ درصد معلولیت جسمی و حرکتی به کمک انگشتان پا، تاکنون بیش از ۱۲۰ تابلوی نقاشی و سیاه قلم زیبا و هنرمندانه خلق کرده است.

او تاکنون در 33 نمایشگاه نقاشی در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل شرکت کرده و آثار او سال گذشته نیز در نمایشگاه باغ ملی تهران به نمایش گذاشته شد.

این هنرمند معلول کاشانی همچنین سال گذشته نفر اول مسابقات نقاشی معلولین کشوری شد.

همچنین در سال جاری مدال افتخار شهروند جهانی از سوی رئیس سازمان شهروندان جهانی پروفسور یانگ هون کوواک در دیدار با این هنرمند توان یاب به وی اهدا و فاطمه حمامی نصرآبادی به عنوان عضو افتخاری سازمان شهروندان جهانی پذیرفته شد.

دومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان تا هجدهم بهمن ماه در مصلای بزرگ کاشان برگزار است.

300 ناشر در 170 غرفه این نمایشگاه حدود 40 هزار عنوان کتاب به بازدیدکنندگان عرضه می دارند.

غرفه ای با یاد پلاسکو در دومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان

غرفه آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با یاد شهدای آتشنشان پلاسکو در دومین نمایشگاه نمایشگاه سراسری کتاب کاشان فعالیت دارد.

نیروهای آتشنشان ضمن حضور در نمایشگاه به منظور نظارت بر نکات ایمنی و آماده باش در زمان وقوع حوادث احتمالی در غرفه ای به ارائه راهنمایی هایی در زمینه حفظ مسائل ایمنی به بازدیدکنندگان می پردازند.

همچنین در این غرفه گزارش عملکرد یک ساله سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی کاشان در زمینه نجات افراد در عملیات های امدادی حوادث مختلف و نیز عملکرد واحد آموزش در قالب خبرنامه داخلی این سازمان ارائه می شود.

گزارش عملکرد واحد پیشگیری، گزارش تصویری تلاش های یکساله آتشنشانان کاشانی و دیگر اخبار این سازمان از دیگر موارد این خبرنامه است.
دومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان تا هجدهم بهمن ماه در مصلای بزرگ کاشان برگزار است.

300 ناشر در 170 غرفه این نمایشگاه حدود 40 هزار عنوان کتاب به بازدیدکنندگان عرضه می دارند.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 632389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =