شکوفایی و پیشرفت اقتصادی درگرو داشتن موفقیت در تولید محصول تحت عنوان برند است

محمد سپه وند کارشناس ارشد طراحی پارچه، لباس، طراح مد و لباس است که حدود 8 سال به‌صورت مستمر درزمینه طراحی لباس، پارچه، جواهرآلات و کیف و کفش با شرکت‌های مُد و تولیدکنندگان پوشاک در داخل و خارج از کشور همکاری داشته است.

به گزارش خبر گزاری خبر آنلاین ،وی در حوزه مطالعات فرهنگی نیز تحقیقات وسیعی درزمینهٔ ی فرهنگ و هنر ایران و کشورهای مختلف دنیا مطالعاتی همسو با مُد انجام داده و در همین مورد، مطالعه دیگری در خصوص فرهنگ، هنر، آیین و نگاره‌های ایران باستان و شکل الهام گیری از آن در دست اجرا دارد که به‌عنوان مجموعه کتاب مرجع ارائه خواهد شد.
وی به‌عنوان مدرس دانشگاه در دانشکده‌ها و مؤسسات عالی مختلف چه در تهران و چه در شهرستان‌ها در رشته طراحی لباس و پارچه در حال فعالیت بوده و با شرکت در نمایشگاه‌های مختلف درون‌مرزی و برون‌مرزی ، مفتخر به کسب مقام برتر شده است.
این مدرس دانشگاه اظهار کرد: افرادی که در جامعه برای پیشرفت اقتصادی فعالیت دارند و دنبال آن هستند که بتوانند موفقیتی را کسب کنند، باید بتوانند به‌عنوان یک برند موفق تولید محصول نموده و به بازار هدف ارائه نمایند. این موجب می‌شود بتوانند در کنار تولیدکنندگان دیگر که در بازار مشترک فعالیت می‌کنند سهم بازار بیشتری به خود اختصاص دهند.
محمد سپه وند گفت: آمار تعریف‌شده و پتانسیل اسمی کارگاه سپه در بحث طراحی مجموعه‌های فصلی با تعریف سه مجموعه در هر فصل می‌باشد؛ ولی عملاً یک مجموعه‌ی مطلوب را برای یک‌فصل انتخاب و تعریف می‌کنیم. در بخش تولید و اجرای طرح‌های طراحی‌شده ظرفیت اسمی ما 500 عدد کار در روز هست که با تیراژ 200 عدد کار در روز فعالیت داریم. این تیراژ تولید با توجه به تجهیزات و امکانات به‌روزی که در اختیار مجموعه ماست محقق می‌شود.
وی در خصوص حوزه‌ی پیشرفت اقتصادی در مجموعه برند سپه وند گفت: دور نمای برند ما چیزی است که رویکرد تخصصی داشته و باهدف توسعه زمینه‌های کاری فعالیت‌هایی فرا استانی و حتی فرامرزی در نظر دارد.
صاحب برند سپه عنوان کرد: تلاش کرده‌ایم برندی را ایجاد کرده و برای آن شخصیت و استراتژی متناسبی تعریف کنیم. هدف ما این است که مشتری برند ما را در کنار برندهای دیگر بپذیرد و به محصول ما اعتماد کند تا به جایگاهی قابل‌رقابت با برندهای مطرح جهانی برسیم.
وی تصریح کرد: اشتغال‌زایی در هر کسب‌وکاری وجود دارد؛ کسب‌وکار از گونه‌های فعال و کسب‌وکار جدید، که به دو صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال‌زا هستند. اشتغال‌زایی غیرمستقیم سازوکارها و مشخصه‌هایی دارد که کاملاً واضح هستند و به نسبت گستردگی آن کسب‌وکار به وجود می‌آیند. در اشتغال‌زایی که ما در حال حاضر با برند تولیدی سپه ایجاد کرده‌ایم، تقریباً 20 نفر پرسنل مستقیم در کارگاه حضور دارند؛ به‌طوری‌که برای حداقل 6 نفر خارج از کارگاه نیز اشتغال‌زایی ایجاد شده است. و در حال حاضر با 5 کارگاه همکاری لازم را داریم و کار ما را تولید می‌کنند. اگر هر کارگاه 25 پرسنل داشته باشد، برای آن‌ها هم اشتغال‌زایی شده است. در تلاش هستیم یک محیط سالم را برای تولید فراهم کنیم که چشم‌انداز داشته باشد. آرزوی ما این است که تعداد این پرسنل را افزایش دهیم و دِین خود را به شهروندان ادا کنیم.
سپه وند با اشاره به اینکه اتاق فکر مجموعه، بخش کوچکی از استودیو طراحی‌ می‌باشد، بیان داشت: در بخش تحقیقاتی، در مورد رنگ سال و مدهایی که باب می‌شود تحقیقاتی را انجام می‌دهیم و با رصد اتفاقات جهانی در مُد، سعی خواهیم کرد با آن‌ها هماهنگ شویم؛ ولی این بدین معنا نیست که تقلید خواهیم کرد. بلکه استراتژی خود را به آن تحقیق اضافه می‌کنیم که به یک خروجی از اتاق فکر منجر می‌شود. این خروجی درواقع استراتژی آن فصل و سال هست.
وی عنوان کرد: جمع‌آوری متریال خام، المان‌ها، طرح‌ها، نقش و نگارهایی که برگرفته از آداب و سنن، قومیت و نگاره‌های ایران باستان است و متریال طراحی خامی که برای آن فصل می‌توان جمع‌آوری کرد، مسیر و هدف را مشخص کرده و با آن متریال، طراحی و ایجاد ایده برای یک طرح کار را شروع می‌کنیم.
سپه وند در پایان افزود: باوجود استفاده از نرم‌افزارهای به‌روز دنیا و تعداد زیادی از کارگاه‌های فعال در کرج می‌توان گفت که جزء اولین کارگاه‌هایی هستیم که از نرم‌افزارهای طراحی الگو، چیدمان الگو و نرم‌افزارهای برش الگو استفاده می‌کنیم که طراحی را سه‌بعدی کرده و قبل از نمونه‌گیری شکل سه‌بعدی کار را قبل از اجرا خود دیده و به مشتری ارائه می‌نماییم .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 632648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =