۰ نفر
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۰

ایرنا نوشت: روزنامه لبنانی الجمهوریه نوشت: قرار است سه هیات از مقامات آمریکا در آینده بسیار نزدیک به بیروت سفر کنند تا ضمن اطلاع از اوضاع لبنان گزارش هائی را برای دولت جدید آمریکا و به خصوص برای« دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آن تهیه کنند.

 الجمهوریه روز دوشنبه افزود: برخی طرف های بین المللی که اهتمام زیادی به تحولات اوضاع لبنان دارند، از اینکه لبنانی ها خطرهای ناشی از تحولات جدید در سوریه ، رژِیم صهیونیستی و آمریکا را درک نمی کنند، ابراز تعجب می کنند.
این روزنامه لبنانی اضافه کرد: این طرف های بین المللی امیدوارند که مقامات لبنانی با الگو گرفتن از «عبدالله دوم»پادشاه اردن از واشنگتن دیدن کنند تا لبنان جایگاه خود را در روند تغییرات خاورمیانه حفظ کند به ویژه اینکه ایجاد مناطق امن برای آوارگان سوری در مرزهای سوریه با ترکیه و اردن در حال اجرا است اما مرزهای لبنان و سوریه تاکنون شامل آن نشده است.


الجمهوریه خاطرنشان کرد:در این شرایط برخی دوستان لبنان در واشنگتن از مقامات آمریکا در دو مجلس نمایندگان و سنا خواسته اند تا برای اطلاع از اوضاع لبنان و به ویژه برای تحریک مسئولان آن برای رفتن به پایتخت های تصمیم ساز و سازمان ملل از لبنان دیدن کنند.
این روزنامه لبنانی تصریح کرد: قرار است سه هیات از مقامات آمریکا در آینده بسیار نزدیک به لبنان سفر کنند تا ضمن اطلاع از اوضاع لبنان گزارش هائی را برای دولت جدید آمریکا و به خصوص برای« دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا تهیه کنند.
الجمهوریه تاکید کرد:دوستان لبنان در آمریکا می ترسند سیاست های ترامپ در قبال ایران پیامدهای منفی مستقیمی در لبنان با توجه به نقش حزب الله در لبنان داشته باشد.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 633006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =