درگیری لفظی درشورای شهر/ پیرهادی: فقط ۱۷۰میلیون تومان بابت خانه تخفیف گرفتم!

ایلنا نوشت: در جلسه امروز شورای شهر تهران درگیری لفظی بین برخی اعضا این شورا رخ داد.

پرویز سروری در جلسه امروز شورای شهر تهران به مساله تجمل‌گرایی و اشراف‌زدگی در کشور اشاره کرد و گفت: امروز در برخی مسوولان این اشراف‌زدگی را می‌بینیم؛ به طور مثال وزیری دارایی‌هایش را اعلام می‌کند و می‌گوید؛ بالای 1000 میلیارد تومان دارایی دارد.

وی افزود: یا به طور مثال بدهکار بانکی را می‌گیرند و او می‌گوید به خانم یکی از مسوولان 16 میلیارد تومان هدیه داده است. شما که بدهکار بانکی هستید، چطور این هدیه را داده‌ای؟ اینکه مسوولان جامعه را از رفاه محروم کنند، اشراف‌زدگی است.

احمد حکیمی پور بعد از اظهارات سروری با اعتراض به هیات رییسه شورا گفت: آقای سروری حرف‌هایش خوب است، اما در حدود وظایف شورا نیست. این وضعیت جیزی جز اجحاف در حق مردم و حقوق شهروندی نیست، اینجا مجلس شورای اسلامی نیست، اینجا میدان سیاسی نیست. سروری بیش از 15 دقیقه صحبت کردند.

چمران گفت: سخنران اول هم 17 دقیقه صحبت کرد. صدا و سیما هیات نظارت دارد و براساس عدالت باید پوشش دهد. صدا و سیمای هیچ کشوری خلاف منافع ملی حرکت نمی‌کند.

در ادامه انتقاد حکیمی پور به هیات رییسه نسبت به طولانی شدن اظهارات سروری و همچنین عملکرد صدا و سیما درگیری لفظی میان حکیمی پور و پیرهادی و سرخو صورت گرفت.

سرخو گفت: صدا و سیما باید جواب دهد که چرا این‌گونه رفتار می‌کند که در این لحظه پیرهادی خطاب به او گفت: با تهمتی که شما و رسانه‌های بیگانه زدید، باید به دادگاه بروید و جواب دهید.

چمران گفت: همه ما مسوول هستیم و باید جواب دهیم.

پیرهادی خطاب به سرخو گفت: شما چرا پارکینگ خانه‌تان را مسکونی کردید؟ سرخو در جواب گفت: شما دروغ گفتید و دروغگو هستید و عامل شما در خبرگزاری کذاب نیوز این دروغ‌ها را گفته است.

پیرهادی خطاب به سرخو گفت: من 14 سال کارمند شهرداری بودم و برای خانه فقط 170 میلیون تومان تخفیف گرفتم.

پبرهادی گفت: شما ملک آموزشی را تبدیل به مسکونی کرده‌اید که بار دیگر سرخو با صدای بلند فریاد زد که شما دروغ می‌گویید و دروغ‌گویی‌تان روش شده است و اینک دست‌پا می‌زنید؛ من این کار را نکردم.

گلایه مختاباد از صدا و سیما: فقط حرف‌های شهردار در تلویزیون پخش شد

ایسنا نوشت: رئیس کمیته هنری شورای شهر تهران از رفتار صدا و سیما در پخش اخبار مربوط به شورای شهر گلایه کرد.

مختاباد صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود ضمن گلایه از رفتار صدا و سیما و سیاسی و متناقض خواندن این رفتار در پوشش جلسه علنی روز یکشنبه که با حضور شهردار تهران پیرامون بررسی ابعاد مختلف حادثه پلاسکو برگزار شد، گفت: عسگری مدیرعامل صدا و سیما در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی عنوان کرده‌اند که انتقادات مردمی را روی چشم می‌گذارند اما دیدیم که در پوشش جلسه روز یکشنبه تنها حرف‌های شهردار تهران پخش شد.

وی خطاب به عسگری گفت: دوست عزیز با این تکنولوژی‌هایی که ایجاد شده تئوری‌های جدید فصلی به نام رسانه ملی را زیر سوال می‌برند و جالب است که شما در شبکه یک تبلیغ می‌کنید که شبکه یک شبکه هر ایرانی، اما صحبت‌های ما را پخش نکردید.

وی با بیان اینکه خبرنگارهای صدا و سیما وقتی ما را می‌بینند انگار جذامی دیده و فرار می‌کنند گفت: باید به این وضعیت پایان دهید.

وی با بیان اینکه ضرغامی پیشتر گفته بود که تعدادی از هموطنان اصلا تلویزیون نمی‌بینند خطاب به عسگری گفت: شما با کارهایتان این تعداد را بیشتر نکنید.

محسن پیرهادی عضو هیات رئیسه شورا نیز گفت: من هم می‌خواستم از صدا و سیما انتقاد کنم چرا که در خبر 18:30 صحبت‌های سه عضو اصلاح طلب شورا را نشان دادند اما از هیچ اصولگرایی سخنرانی پخش نشد.

 

۴۷۲۳۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 633557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
    84 1
    فقط 170. خیلی کمه بخدا
  • حسن A1 ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
    87 0
    حتی حقوق ماهانه شورای شهر هم برای امثال شما زیاد است. بگو این همه وقت چه کاری برای تهران کردی؟
  • بی نام A1 ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
    67 0
    چقدر کم تخفیف گرفتیمگر از دوستان درجه چندمش بودی.به اندازه عمر من فقط تخفیف گرفتی
  • کارمند بازنشسته IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
    69 0
    باسلام من بازنشسته اموزش و پرورش هستم اگر فقط صدميليون به من وام كم در صد بدهند نبايد مستاجر باشم
  • تقی A1 ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
    68 0
    مندربدر دنبال وام 2میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی از بانک رفاه هستم هنوز که هنوزه خبری نیست
  • بی نام A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
    79 0
    اینکه عضوی ازشورای شهر میگه من فقط 170میلیون تومان تخفیف گرفتم خبر از تخفیف های کلان وتاراج اموال شهرداری میباشد دستگاه ای نظاراتی یا خوابند یاسبیل انها هم چرب شده است لازم است مدعی العموم آستینش را جدی بالابزند
  • بی نام A1 ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
    74 0
    خب من الان بیکارم با لیسانس اگه به فرض محال امروز برم سرکار و ماهی یک ملیون بهم بدن و اونو نخورم و پس انداز کنم تقریبا بیش از پانزده سال میکشه 170 ملیون جمع کنم بعد این میگه فقط 170 میلیون تخفیف گرفتم که یعنی مبلغ ناچیزیه و جالب اینکه اینا سردمداران مبارزه با اشرافیگری هم هستند
  • بی نام A1 ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
    64 5
    دلم برایت سوخت. فقط 170 میلیون که البته بر اساس مبلغ کارشناسی خودتان است. دیروز زن و شوهری را دیدم که بچه به بغل در بنگاه دنبال خانه می گشتند. اتفاقا به 170 میلیون پول احتیاج داشتند که خانه ای رهن کنند اما کسی به آنها نه تخفیف داد و نه پول. شما کجا زندگی می کنید که آوارگی های مردم را نمی بینید؟
  • بی نام IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
    7 47
    پیر هادی : آقای سرخو من مثل شما با نفوذ در شهرداری 176 متر پارکینگ خانه دربند را به مسکونی تبدیل نکردم.
    • بی نام A1 ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
      0 2
      شما به خودت فشار نیار . این مطالب که اینجا نوشته نمیشه. بالاخره ما خوبیم و شما بدین
  • بی نام RU ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
    51 0
    ببینم ایا حاضرید از این تخفیف ها به کارمندان و گارگرهایتان هم بدید یا فقط برای از ما بهترانه
  • بی نام RU ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
    47 0
    شما که نگران تبدیل ملک اموزشی به مسکونی هستید چرا چشمتان را روی تبدیل مدرسه راهنمایی یاران امام به یک برج در دزاشیب قبل از فرمانیه نیستید قبلا انجا مدرسه راهنمایی بوده ولی الان دارند اونجا یک برج می سازند
  • بی نام A1 ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
    35 0
    خلٵ های قانونی باعث فرار ودورزدن قانون شده یک شهردار ویا یک مسئول میتواند چون خوره بجان منابع تحت مسئولیت خود بیفتد شورا هم بجای برنامه ریزی وونظارت بربهبود روشهای کنترلی بعضا گویا بدنبال مسائل حاشیه ای واقتصادی خود هستند
  • ايرانم A1 ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
    47 1
    بميرم برات ،نامردا چرا بهش تخفيف اساسي ندادين؟همش ١٧٠ ميليون به كارشناس اديان و ديانت تخفيف دادين، گناه داره طفلك
  • اميري A1 ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
    52 1
    يعني مردم تهران براي شوراها به كارشناس اديان راي دادند؟؟؟؟
  • سعیدی IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
    8 40
    خبرآنلاین امیدوارم خطای جناح بازی باعث رفتار غیرحرفه ایت نشه
  • کپک A1 ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
    40 1
    تاموقعی که مردم به کشتی گیرو تکواندو براشورا ر ای میدهندومهندسین ما که تخصص شهری ومعماری دارند بایدمسافر کشی کنندباید جلو سو استفادهها گرفته شود مگه حقوق نمیگیره تخفیف دیگه چرا
  • مبهوت A1 ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
    38 3
    جناب پیر هادی اگر مولایتان علی علیه السلام باشد حتما روایت. خاموشکردن شمع بیت المال وروشن کردن شمع دیگر برای استفاده شخصی توسط انحضرت. شنیده اید جهت یاد اوری عرض کردم خدمتتان
  • بی نام A1 ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
    2 3
    حکیمی پور بگو چی کردی به جای جواب دادن طفره نر.
  • امیر CA ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
    9 1
    با نیم نگاهی به گفتار ایشان، گزاف نیست که بگوییم ایشان ۱۷۰ میلیون تومان تخفیف گرفته و احتمالا ارزش گزاری هم بر پایه کارشناسی؟ شهرداری بوده و. نه بهای روز آن بنابراین تخفیف کلی، بسیار بیشتر از ۱۷۰ میلیون می تواند باشد. آقای چمران آقای شهردار بر چه اساسی به ایشان و مانند اینان اشک یتیمان و خون دل پیرزنان را بذل و بخشش می کنید؟ آیا سهمشان از سفره انقلاب بوده است؟