هر دو نماینده آذربایجان غربی با شکست حریفان خود به نیمه نهایی لیگ دسته اول والیبال راه یافتند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، در دور دوم مرحله پلی آف لیگ دسته اول والیبال عصر امروز تیم های شهرداری جوان ارومیه و مقاومت فرمانداری مهاباد با کسب برتری برابر حریفان خود به نیمه نهایی صعود کردند.

در دامغان، تیم شهرداری جوان ارومیه موفق شد با حساب ۳ بر ۲ نیروگاه برق دامغان را شکست دهد و با کسب دومین برد خود قاطعانه راهی نیمه نهایی شد.
نماینده ارومیه در ست های دوم، چهارم و پنجم با امتیازات ۲۵-۱۷، ۲۵-۲۰ و ۱۹-۱۷ میزبانش را شکست داد و نماینده دامغان در ست اول و سوم با امتیازات ۲۵-۱۷ و ۲۵-۱۵ به برتری رسید.

اما در مهاباد تیم مقاومت فرمانداری این شهر موفق شد فرش محتشم کاشان را حساب ۳ بر یک شکست دهد و برای نخستین بار در مدت حضورش در لیگ دسته اول به نیمه نهایی صعود کند.
نماینده مهاباد در ست های اول، دوم و چهارم با امتیازات ۲۷-۲۵، ۲۶-۲۴ و ۲۹-۲۷ پیروز شد و تنها ست سوم را با نتیجه ۲۵-۱۸ به میهمان کاشانی اش واگذار کرد.

به این ترتیب شهرداری جوان ارومیه، مقاومت فرمانداری مهاباد و رعد پدافند اصفهان جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کردند ولی سرنوشت دیدار لاستیک بارز کرمان و سپهر الکتریک قزوین به بازی سوم کشیده شد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 634180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =