در آغاز مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال، تیم شهرداری ارومیه با شکست کاله آمل در آستانه صعود به نیمه نهایی قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، در دیدار نخست از مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال عصر امروز در حضور نزدیک به ۶هزار تماشاگر سالن غدیر ارومیه یک دیدار برگزار شد.
در این مسابقه تیم شهرداری ارومیه موفق شد با نتیجه ۳ بر یک تیم کاله آمل را شکست دهد تا به یک قدمی صعود به نیمه نهایی لیگ برتر والیبال برسد.
شهرداری ارومیه در این دیدار در ست های دوم، سوم و چهارم با امتیازات ۲۵-۱۷، ۲۵-۲۱ و ۲۵-۲۲ برابر میهمانش کاله به برتری دست یافت و تنها ست نخست را با حساب ۲۵-۲۱ به نماینده آمل واگذار کرد.
پرویز پزشکی، رحمان داوودی، جواد محمدنژادی، فرهاد پیروت پور، حامد رضایی، آرش کشاورزی و عبدالرضا عیزاده ترکیب ۷ نفره تیم شهرداری ارومیه را تشکیل دادند و آرمین رنجبر، اسماعیل مسافر، امیرحسین اسفندیار، مهدی رنجبر، جواد کریمی، ولی علیپور و ابوالفضل قلی پور برای کاله آمل به میدان رفتند.
رحمان داوودی با کسب ۲۳ امتیاز برای تیم شهرداری ارومیه و امیرحسین اسفندیار با کسب ۱۷ امتیاز برای تیم کاله بیشترین امتیاز را کسب کردند.
دو تیم هفته آینده چهارشنبه در آمل دومین دیدار خود را برگزار خواهند کرد که تیم شهرداری ارومیه در صورت کسب برد به نیمه نهایی صعود خواهد کرد و در این مرحله با برنده پیکان تهران و خاتم اردکان رو در رو خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 634181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =