وزیر ورزش و جوانان گفت: شرایط خوبی در پسابرجام بوجود آمده و رویش جدیدی را آغاز کرده ایم.

به گزارش خبر آنلاین از رزن ؛ مسعود سلطانی فر،وزیر ورزش و جوانان که به نمایندگی از هیات دولت برای افتتاح چند طرح عمرانی از جمله سد شنجور رزن و دیدار با مدیران و مردم استان، با استقبال استاندار و جمعی از مسؤولان وارد همدان شده بود، در آیین آبگیری سد شنجور رزن گفت: باید در زمینه مقابله با خشکسالی و کم آبی فکر جدی کنیم زیرا هرچه جلوتر می رویم مشکل کم آبی بیشتر می شود.

وی خاطرنشان کرد: در سیاستهای اقتصاد مقاومتی به آب ،توجه ویژه شده و باید از امکانات و ظرفیتها با برنامه ریزی و توجه به سیاستهای اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم.

وزیر ورزش و جوانان ضمن تقدیر از استاندار همدان تصریح کرد: مهندس نیکبخت در استانداری همدان منشا خدمات بسیاری بوده اند.

وی افزود: استان همدان در حوزه آب و حفاظت از آب ، استانی موفق بوده است.

سلطانی فر در ادامه گفت: در ۳۸ سال گذشته ما در دو فراز ، یکی در مقطع ۸ سال دفاع مقدس توانستیم قدرت خود را به جهان نشان دهیم و مقطع دیگر در مذاکرات هسته ای بود که توانستیم قدرت سیاسی خود را به جهان نشان دهیم.

وی پیروزی در جنگ ۸ ساله و پیروزی در مذاکرات و برداشتن سایه جنگ از کشور را، دو دستاورد مهم نظام دانست و اظهار داشت: مرحوم آیت الله هاشمی دید استراتژیک داشت و با عمق نگری ، پروژه های بسیاری را در حوزه آب شروع کرد.

استاندار همدان نیز در این مراسم گفت: 2160 حلقه چاه غیر مجاز در استان به کمک قوه قضاییه و نیروی انتظامی مسدود و استفاده از بسیاری از چاهها هوشمند شده است.

محمد ناصر نیکبختضمن تشکر از تلاش مدیران حوزه آب استان، خاطرنشان کرد: چاهها از این به بعد ساماندهی می شود.

وی با اشاره به استفاده از آبیاری تحت فشار در بیش از 75 درصد از اراضی آبی استان، تاکید کرد: درزمینه آب ، برنامه های منسجم، منظم و تاثیرگذاری با همکاری معاونت های استانداری انجام شده است.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 634407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =