بازدید وزیر راه از پروژه ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه/ آخوندی: اتفاقات بزرگی برای استان در راه است

وزیر راه وشهر سازی گفت: یکی از پروژه های مهمی که در وزارت خانه بر عهده ما است پروژه ی راه آهن کرمانشاه است که ازملایر به فیروزان ریل گذاری شده و بخش عمده زیر ساختی از فیروزان به کرمانشاه با انجام تملک قطعات در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، امروز عباس آخوندی در بازدید از پروژه ایستگاه راه آهن کرمانشاه با حضور جمعی از مسئولان اظهار داشت: اجرای زیر ساخت و ریل گذاری از ملایر به فیروزان ۹۸درصد رشد داشته و تامین ریل شده که ما مشکل تامین ریل را نداریم و تا سی و یکم فروردین ماه سال آینده این پروژه به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه از فیروزان به کرمانشاه بخش عمده ی زیر سازی انجام شده است، افزود: عملیات ساختمان سازی و بستر ریل گذاری از کرمانشاه شروع شده است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: کرمانشاه. شهر بسیار بزرگی است ایده راه و شهر سازی ریل پایه است که حمل و نقل حومه ای برای کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

آخوندی تصریح کرد: ریل گذاری را باید از کرمانشاه سمت خسروی برده و به عراق متصل کرد که از سمت اسلام آباد غرب مشکل قرار داد حل شده و کارگاه برای اجرای ریل گذاری پروژه فعال شده است.

وی با اشاره به اینکه هر چه در توان داریم برای آبادانی و توسعه کشور انجام می دهیم، تاکید کرد: پروژه ایستگاه راه آهن کرمانشاه بسیار حساس است و اتفاقات بزرگی برای استان کرمانشاه در راه است.

این مسئول تصریح کرد: کارگاه دارای افراد زبده و فعال است و با طراحی انجام شده محل ایستگاه باید نزدیک به شهر باشد که خوشبختانه مکان ایستگاه در داخل شهر طراحی شده است.

آخوندی گفت: در نزدیکی ایستگاه طراحی ترمینال اتوبوس در نظر گرفته شده است که این پروژه ترکیبی است که حمل و نقل مسافران را انجام می دهد.

وی ادامه داد : پروژه جاده سازی کرمانشاه- کردستان و کرمانشاه - نور آباد در دست اقدام است و ما به وعده هایی که برای آبادانی و توسعه به مردم استان کرمانشاه داده ایم عمل می کنیم.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 634430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =