نهاوندیان :دولت تدبیر و امید از هیچ تلاشی برای توسعه و آبادانی استان سیستان و بلوچستان دریغ نمی کند

رییس دفتر رییس جمهوری صبح جمعه با حضور در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، با آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان دیدار کرد.

 

 به گزارش خبرآنلاین،دکتر محمد نهاوندیان در این دیدار با تاکید بر اهتمام و عزم دولت در راستای فراهم کردن زمینه ها و زیرساخت های توسعه و پیشرفت استان سیستان و بلوچستان افزود: دولت تدبیر و امید از هیچ اقدام و تلاشی برای توسعه، شکوفایی و آبادانی این استان دریغ نخواهد کرد.

رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به اجرای پروژه گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان، بهره برداری از این پروژه را موجب تحول گسترده در اقتصاد استان دانست.

آیت الله سلیمانی نیز در این دیدار با تقدیر از اقدامات و تلاش های دولت تدبیر و امید برای توسعه و آبادانی استان سیستان و بلوچستان بر ضرورت تلاش و انسجام بیشتر در این راستا تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان همچنین با تجلیل از اقدامات دولت برای تقویت وحدت و انسجام در کشور و تامین امنیت در این استان برای انجام فعالیت های زیرساختی و اقتصادی گفت: پروژه گاز رسانی به استان برنامه ای حیاتی برای توسعه و آبادانی سیستان و بلوچستان است.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 634721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =