رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: حضور پیدا نکردن ما مسئولین در برنامه های هنرمندان، از نظر من دو علت دارد؛ یا از این قشر فرهیخته می ترسیم و یا نمی خواهیم آنها را حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، خلیل جنامی در آئین رونمایی از پوستر تئاتر «خواب در حنجره خروس» که در تالار ثامن الائمه آبادان برگزار شد، اظهار کرد: هنرمندان بخشی از میراث فرهنگی جامعه را نگهداری و حفاظت می کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه هنرمندان به عنوان یک قشر فرهیخته مورد استقبال عمومی هستند، این قشر از جامعه می توانند با زبان و ابزار هنر در بین آحاد جامعه فرهنگسازی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید در مراسم هایی که هنرمندان آبادانی برگزار می کنند حضور داشته باشند، تصریح کرد: حضور پیدا نکردن ما مسئولان در برنامه های هنرمندان، از نظر من دو علت دارد؛ یا از این قشر فرهیخته می ترسیم و یا نمی خواهیم آنها را حمایت کنیم.

جنامی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر آبادان همواره در کنار هنرمندان این شهر است، عنوان کرد: در خصوص تبلیغاتی که هنرمندان نیاز دارند کمک های لازم را برای آنها انجام خواهم داد و چنانچه اقدام دیگری باشد که از این طریق بتوان به هنرمندان کمک کرد، قول می دهم انجام دهم.

وی با بیان اینکه از از زمان آغاز شورای چهارم تاکنون در همه برنامه های هنرمندان آبادان شرکت کرده ام، خاطرنشان کرد: مسئولان باید در خصوص عدم حضورشان در برنامه های هنرمندان عزیز آبادانی، پاسخگو باشند.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 635070

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =