۰ نفر
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۳

قائم مقام ارشد رنو تاکید کرد: رنو به دنبال این است که ایران را به پایگاه تولیدی خود تبدیل کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنارد کمبیه، در چهارمین همایش بین المللی خودرو، اظهار كرد:من برای چهارمین بار در این همایش شرکت می کنم و این نشانه تعهد ما به ایران است.وي با اشاره به اينكه ۳۷ درصد از فروش رنو در سال گذشته متعلق به آفریقا و خاورمیانه و هند بوده است، گفت: سال گذشته در ایران فروش خوبی داشتیم که مدیون همکاری شرکا هستیم.

کمبیه، با بیان اینکه ایران یکی از ستون های ما برای توسعه فعالیت هایمان است، تاكيد كرد:کیفیت و خدمات پس از فروش برای ما بسیار اهمیت دارد و مشتری در کیفیت ما تصمیم گیر است.

قائم مقام ارشد رنو با اشاره به اينكه گروه رنو برنامه هایی را برای افزایش رضایتمندی مشتریان در نظر گرفته و اکنون رابطه ما با مشتریان در حال بهتر شدن است، اظهار كرد: انتظارات مشتریان در بازار ایران مغفول باقی مانده است .به گفته اوتوقع مشتریان از خدمات، زمان حداقلی برای ارائه خدمات و نرخ گذاری شفاف خدمات است.

 وي با اشاره به اينكه انطباق با این استانداردها نیاز به یک شبکه خدمات پس از فروش است، خاطرنشان كرد:آموزش نیروی انسانی، بهینه سازی ارائه خدمات، کنترل ارائه خدمات و به کار گیری فناوری های جدید از جمله ماموریت های این شبکه است. 

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 635343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
    5 0
    از نظر قائم مقام ارشد رنو پایگاه منطقه ای ولی از نظر مردم مصرف کننده ایستگاه زورگیری رنو در منطقه
  • بی نام IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
    1 3
    امروز به اصطلاح پيش فروش اينترنتي رنو ساندرو بود ولي درست از ساعت 11كه سايت شروع به ثبت نام كرد سايت باز نمي شود . بنظر ميرسد اينگونه ثبت نام صحيح نباشد بهتر است چند روز ثبت نام كنند و بعد بتعداد قرعه كشي بكنند .
    • بی نام A1 ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
      1 0
      جالبه هیشکی از اطرافیان من نتونستن ثبت نام کنند ولی به یمن نمایندگی های سایپا بخوانید دلالین محترم پر شد