ایرنا نوشت: به رغم اعتراض های مردم و گروه های سیاسی عراق به سیاست های ایالات متحده در کشورشان، سفارت آمریکا در بغداد در صفحه رسمی خود در توییتر مدعی شد که بغداد و واشنگتن دارای شراکت راهبردی هستند.

 

سفارت آمریکا در بغداد ساعاتی پیش در صفحه رسمی خود در توییتر با اشاره به تماس تلفنی شامگاه پنجشنبه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با حیدر العبادی نخست وزیر عراق نوشت: حیدر العبادی و ترامپ بر پایبندی به شراکت راهبردی عراق و آمریکا مبتنی بر توافقنامه راهبردی تاکید دوباره داشتند.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا شامگاه پنجشنبه در تماس تلفنی با حیدر العبادی نخست وزیر عراق با اشاره به اینکه عراق از همپیمانان آمریکا است، گفت: واشنگتن و بغداد باهم برای نابودی تروریسم اقدام خواهند کرد.
حیدر البعادی نیز در این تماس تلفنی با بیان اینکه داعش در پایان راه قرار گرفته ،گفت: ما هم اکنون در موصل با آن ها می جنگیم و بخش های زیادی از این شهر را آزاد کرده ایم و مصمم هستیم تا به حیات این گروه تروریستی در عراق پایان دهیم.

ترامپ در حالی از نابودی تروریسم در عراق یاد کرده که آمریکا در کنار عربستان، قطر، ترکیه و رژیم صهیونیستی از به وجود آورندگان، حامیان و تجهیز کنندگان گروه های تروریستی به ویژه داعش در عراق و سوریه است.

52312

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 635424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
    1 1
    شریک راهبردی خودشون یه جنگ ساختند عراق رو نابود کردند حالا هم نجاتش میدن تا وقتی این مسلمانها همینقدر نادان و جاهل باشن مستعمره باقی خواهند ماند. امیدوارم رهبران جدید عراق و اعراب به بینش سیاسی کافی رسیده باشند.