مهر نوشت: سخنگوی ناجا در خصوص روز ولنتاین گفت: در ایران اسلامی هر روز، روز ابراز محبت است اما دستوری برای برخورد با افراد نداریم اما باید بگویم این ابراز محبت‌ها باید در چارچوب قانونی باشد.

سردار سعید منتظرالمهدی گفت: اسلام دین محبت است. ما در مناسبت های مختلف به ابراز محبت کردن دید و بازدید و اهدای هدیه توصیه شده ایم.

وی افزود: دستور العمل ویژه ای برای ماموران پلیس در این روز صادر نشده است. پلیس بر طبق قانون به وظایف خودش عمل می کند. کافی شاپ ها و مراکز تفریحی باید مثل هر روز فعالیت هایشان را انجام بدهند و خب قطعا با افرادی که قصد بر هم زدن نظم را داشته باشند برخورد صورت می گیرد. پیش تر هم با اصناف درباره این روز صحبت شده و همه توجیه شده اند. برگزاری این روز یک موضوع اجتماعی است که باید در چارچوب اجتماع حل و فصل شود.

وی درباره برخود پلیس با فروشندگان شکلات های خارجی و قرمز رنگ و عروسک فروشی ها هم گفت: چنین برخودی نداشته ایم. اگر اجناس ارایه شده در مراکز صنفی قاچاق باشد طبیعتا پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارزپلیس با آن برخورد می کند و خب این وظیفه ذاتی پلیس است و ربطی به یک روز خاص ندارد .

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 635692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
    3 17
    پیشنهاد می کنم سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه روز عشق تعیین شود
  • بی نام JP ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
    9 2
    اما باید بگویم این ابراز محبت‌ها باید در چارچوب قانونی باشد.خخخخ
  • بی نام JP ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
    10 3
    سردار میشه بفرمایید مطابق قانون چقدر باید ابراز محبت کنیم ؟