۰ نفر
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹

معاون فرماندار ایوان اظهار داشت : به منظور روان سازی ترافیک،کاهش تصادفات، رعایت حقوق شهروندی شورای ترافیک شهرستان مصوباتی را اعمال نموده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛معاون فرماندار ایوان اظهار داشت : به منظور روان سازی ترافیک،کاهش تصادفات، رعایت حقوق شهروندی شورای ترافیک شهرستان مصوباتی را اعمال نموده است.

مهدیان گفت : پس از اطلاع رسانی به مردم یک عدد دوربین کنترل ترافیک و ثبت تخلفات راهنمایی رانندگی در میدان امام شهر ایوان نصب میگردد و قرار است دوربین دیگری در تقاطع شهرداری هم نصب گردد.

وی اضافه کرد:در همین راستا با اداره پست هم قراردادی منعقد شده که رانندگانی که تخلفات راهنمایی داشته باشند و توسط دوربین ضبط و ثبت شود به آدرس پستی صاحب پلاک خودرو ارسال گردد.

مهدیان تصریح کرد: چراغ قرمز تقاطع شهرداری و استقرار نیروی پلیس راهور از مصوبات دیگر این شورا بوده است.

وی در جهت افزایش نیروهای راهور شهرستان هم گفت :با کمک و همکاری فرمانده انتظامی شهرستان مکان مناسبی را جهت استقرار پلیس راهور شهرستان ایوان جانمایی و در ستاد فرماندهی شهرستان مستقر شده اند.

ساماندهی مسافربرهای شخصی،با کنترل عوامل پلیس راهور شهرستان و واحد تاکسیرانی شهرداری ایوان و برگزاری کلاس های آموزشی در سطح مدارس مخصوصا درمقاطع ابتدایی به منظور آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ترافیکی از دیگر مصوباتی بوده که مهدیان به آن اشاره کرد.

وی تشریح کرد:جدا سازی خیابان اصلی به کمک علائم راهنمایی و رانندگی به منظور کاهش تصادف و روان سازی ترافیک در حال اجر است .

این مسئول افزود: فرهنگ شهرنشینی ایجاب میکند که برخی محدودیت ها اعمال شوند ولی بدون شک همه اقدامات در جهت رونق مبلمان شهری،رعایت قانون وحقوق شهروندی،بهبود عبور و مرور و رضایتمندی شهروندان خواهد بود.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 636278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =