برگزاری نشست کمیته علمی کنفرانس شبکه های توزیع برق در سمنان

نشست مقدماتی کمیته علمی - تخصصی کنفرانس ملی شبکه های توزیع نیروی برق ، در شرکت توزیع برق استان سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مدیرعامل شرکت توزیع برق استان و رئیس کمیته اجرائی این کنفرانس در این جلسه بیان داشت : ارائه موضوعات نوآورانه در نشست های تخصصی ، یکی از رویکردهای این کنفرانس است .
مهندس سید محمد موسوی زاده با اشاره به این که رویکردها و محورهای این کنفرانس مشخص است گفت : یکی دیگر از اهدافی که به دنبال آن هستیم ، طرح نکات کاربردی در جهت شاخص های کیفی در عرصه ی صنعت توزیع برق است .
وی اظهار داشت : توجه به مسائل و مشکلات خاص صنعت توزیع برق استان و پدیده های جدید شامل تولید پراکنده ، CHP و CCHP که به راندمان مربوط است و کاهش تلفات انرژی و ارتقاء بهره وری که مورد اهتمام وزارت نیرو می باشد ، از جمله مواردی است که در این کنفرانس به آن پرداخته می شود .
وی تصریح کرد : حضور نخبگان صنعت برق و اساتید دانشگاه در بیست و دومین کنفرانس ملی شبکه های توزیع برق ، یکی از ویژگی های بارز این رویداد علمی است و بار اصلی و محتوائی آن بیشتر به عهده دانشگاه سمنان می باشد .
گفتنی است : در این نشست مهندس رضا علی اصغری دبیر اجرائی این کنفرانس با اعلام این که آخرین مهلت ارسال مقالات ، سی ام بهمن ماه سال جاری می باشد ،گزارشی از وضعیت ارائه مقالات به دبیرخانه کنفرانس ارائه نموده و همچنین در خصوص نحوه پذیرش و داوری مقالات بحث و تبادل نظر صورت پذیرفته و تصمیم گیری شد .
یادآور می شود : بیست و دومین کنفرانس ملی شبکه های توزیع نیروی برق در روزهای 30 و 31 فروردین ماه سال 96 به میزبانی استان سمنان و توسط شرکت توزیع برق استان در دانشگاه سمنان برگزار می شود.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 636476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =