مهر نوشت: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: امیدواریم با ایجاد تعامل و گفتگو میان نمایندگان مجلس و وزیرآموزش و پرورش استیضاح عملی نشود.

محمدمهدی زاهدی در حاشیه سومین همایش روانشانسی مدرسه که در دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره بحث مطرح شده استیضاح وزیر آموزش و پرورش، افزود: امیدواریم با ایجاد تعامل و گفت و گو میان نمایندگان مجلس و وزیر آموزش و پرورش استیضاح عملی نشود.

وی درباره صندوق ذخیره فرهنگیان، گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان به دلیل اینکه هلدینگ های متعددی دارد، کارگروهای مختلفی برای آن مشخص شده است و گروه های مختلف موضوع را تحقیق و تفحص کنند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، افزود: خبرهای خوشی از کارهای صورت گرفته در این صندوق وجود ندارد و تخلفات مالی بسیار زیادی در این حوزه به خصوص در شرکت های وابسته و بانک سرمایه صورت گرفته است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 636480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جمعی از خدمتگزاران مدارس کشور A1 ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
    0 0
    با سلام ما جمعی از خدمتگزان مدارس کشور طی نامه های مکرر به وضعیت کمبود شدید نیروی خدماتی به وزیر آموزش وپرورش نامه نوشته ایم ولی هیچ نتیجه ای حاصل نشد والان نزدیک به هشت ساله که ما به علت کمی نیروهای خدمات خیلی سختی میکشیم واین مشکل روزبه روز با بازنشسته شدن نیروها وعدم جایگزینی آنها بیشتر میشود ویکی از دلایل استیضاح وزیر آموزش وپرورش باید بی اهمیتی به این موضوع باشد. ما از طرف مقامات اداری وزارت آموزش وپرورش پیگیر این موضوع شده وبنا به گفته آنها ما اعلام نیاز خود را چند ساله به دولت نموده ایم ولی دولت مجوز جذب نیرو را نمیدهد. چرا باید به خاطر این بی اهمیتی به یک نهاد مهم اجرایی کشور تا به آنجایی برسد که اینقدر انتقاد داشته باشد. خواهشا از مسئولان خواهشمندیم این موضوع را به نتیجه برسانند.
  • جمعی از خدمتگزاران مدارس کشور A1 ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
    0 0
    ما از وزیر خواستار ودولت وقت هر چه سریعتر خواستار صدور مجوز جذب نیروی خدماتی وپشتیبانی در آموزش،وپرورش ومخصوصا مدارس،کشور هستیم. وضعیت نیروی خدماتی با کمبود خیلی شدیدی روبرو شده است ما لااقل 20000نفر نیرو خدماتی خواهشمندیم این موضوع زود حل گردد