در ۲۷بهمن، پربازدیدهای اخبار به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم غیور آذربایجان اختصاص داشت.

در مهمترین خبر سیاسی امروز، فرمایشات با اهمیت مقام معظم رهبری به چشم می خورد. رهبرانقلاب فرمودند: مگر مردم با هم قهر هستند که بخواهند آشتی کنند؟

در سایر اخبار پربازدید این سرویس هم واکنش کدخدایی به تذکر بی‌سابقه آیت‌الله مکارم شیرازی به شورای نگهبان به چشم می‌خورد. همچنین خبر دیگری حکایت از این دارد که مهمانی سفیر سوئد، پارلمان ایران را متشنج کرد.

در سرویس اقتصادی هم پیش‌بینی ۳ سناریو برای نرخ ارز در سال آینده برای فعالان اقتصادی خوش آمد. همچنین افزایش نامحسوس هزینه کارت به کارت و اینکه بانک‌ها چراغ خاموش قانون را دور زدند صدای مردم را درآورد. خبر دیگر اینکه صعود قیمت دلار و سکه نشان داد بازار در آستانه نوروز، به سمت قابل پیش بینی می‌رود.

در سرویس فرهنگ و هنر اعلام خط‌ قرمزهای پوشش مجریان صداوسیما از زبان یک مجری جوان تعجب‌ها را برانگیخت. همچنین خبر رسید ستاره هالیوود جان ۱۱۰ نفر را به خطر انداخت. هریسون فورد دوباره ماجرایی‌جویی کرد. همچنین عنوان شد بازیگر ایرانی به یک ادعا پاسخ داده و البته این مطالب خواندنی هم پربازدیدترین های این سرویس بود.

در سرویس جامعه هم این سوال برای مردم مطرح بود واقعا چرا همیشه متاهل‌ها از ازدواج ناراضی‌اند و مجردها را منع‌ می‌کنند؟ همچنین قراردادهای عجیب ایرانی‌ها در برنامه‌های همسریابی شبکه‌های تلویزیونی ترکی هم باعث خنده مردم جهان شد. از سوی دیگر اعلام شد یک شب اقامت در ویلاهای کیش؛ حدود یک و نیم میلیون تومان آب می خورد. خوشا دنیای از ما بهتران!

در سرویس بین الملل این خبر پیچید که وزیر دفاع آمریکا طرح حمله به کشتی ایرانی را بررسی کرد. ظاهرا ترامپ هنوز معنی ایستادگی ملت غیور ایران را نفهمیده. در خاورمیانه هم این موضوع طرح شد که ایران به اظهارات ضد ایرانی اردوغان پاسخ داده است. خبر مهم دیگر اینکه سفیر امارات بر اثر جراحات کشته شده. این اخبار هم پربازدیدترین خبرهای روز بود.

در سرویس آی.تی اعلام ورشکستگی بزرگ‌ترین فروشگاه موبایل در هلند، آه از نهاد گوشی بازها درآورد.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم واکنش قالیباف به درخواست استیضاح! جالب بود.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 636870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =