۱۰ دقیقه بارندگی زندگی شهروندان بوشهری را دچار مشکل کرد

مهر نوشت، رگبار باران در ۱۰ دقیقه باعث آبگرفتگی شدید در خیابان‌ها و معابر شهر بوشهر شد و این موضوع مشکلاتی را برای تردد شهروندان به صورت سواره و پیاده ایجاد کرد.

هر چند امسال از نظر بارشی سالی کم‌باران برای استان بوشهر بوده است ولی در روزهای اخیر شاهد بارندگی‌های خوبی در سطح استان و به ویژه مناطق جنوبی استان بوده‌ایم.

برخی از مناطق جنوبی استان بوشهر از ابتدای هفته جاری تاکنون چیزی حدود میانگین بارش یکساله استان بوشهر را به خود دیده‌اند.

علی‌رغم پیش‌بینی‌های صورت گرفته در مورد بارندگی‌ها هنوز هم شاهد بروز مشکلاتی در سطح شهرها و روستاهای استان هستیم.

بارش‌های بعد از ظهر چهارشنبه در شهر بوشهر باعث شد تا شاهد آبگرفتگی خیابان‌ها و معابر در سطح شهر باشیم و این موضوع باعث بروز مشکلاتی برای مردم شد.

کانال‌های دفع آب‌های سطحی بوشهر پاسخگوی این بارش و رگبارهای هفت دقیقه‌ای باران نبود و خیلی سریع، خیابان‌های شهر تبدیل به جوی آب شد.

پیام مساعدی کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر به خبرنگار مهر گفت: تنها در عرض ۲۰ دقیقه بارندگی که تقریبا ۷ دقیقه آن رگبار باران بود ۲۲ میلیمتر در شهر بوشهر باران بارید.

وی بیان کرد: با آغاز موج جدیدی از بارندگی‌ها، از امروز برای اکثر نقاط استان رگبار باران به همراه وزش باد، رعد و برق و در مناطق مستعد، ریزش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 636874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =