باران آمد، برق اهواز دوباره قطع شد/ صبح پنجشنبه هم قطع می‌شود

ایسنا نوشت: با آغاز بارندگی در اهواز از ساعت ۱۸:۴۰، برق مناطق مختلف اهواز قطع شد وبخش‌های عمده‌ای از شهر در تاریکی فرو رفت.

بخش‌هایی از کیانپارس، منطقه کوروش، منطقه عامری بلوارهای ساحلی و برخی دیگر مناطق اکنون در تاریکی فرو رفته‌اند.

ورود موج دوم بارشی از روز گذشته از سوی هواشناسی خوزستان پیش‌بینی شده و مدیریت بحران استان نیز در این خصوص اطلاعیه‌ای خطاب به فرمانداران جهت پبشگیری از بروز مشکلات احتمالی صادر کرده بود.

اهواز در هفته‌های گذشته نیز شاهد شرایط مشابه بوده است و روز شنبه هفته جاری(۲۳بهمن ماه) برق اهواز و ۱۰ شهرستان دیگر بیش از نصف روز قطع بود و در پی آن آب و خطوط تلفن نیز قطع شد.

این شرایط در هفته‌های گذشته در چند روز موجب ایجاد وضعیت بحران در استان خوزستان و اهواز شده و به تعطیلی ادارات و مدارس منجر شد.

برق برخی مناطق اهواز پنجشنبه 28 بهمن قطع می شود

ایرنا نوشت: شرکت توزیع برق اهواز روز چهارشنبه 27 بهمن ماه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد:برق برخی مناطق اهواز برای شست و شوی تجهیزات برقی از ساعت 2 تا 5 بامداد قطع می شود.

برق شهرک طاهر ترمینال، سه راه تپه، مجموعه تالارهاٰ شهرک صنعتی شماره 4، سه راه تپه تا سه راهی فولاد، برومی، خیابان مسجد و مخابرات، بخشهایی از کوی ملت، اقبال، عامری، دانیال، بلوار 33متری و کوی ذوالفقاری قطع می شود.

توفان گرد و غبار در زمستان امسال به ویژه هشتم بهمن ماه، اهواز را در نوردید و شعاع دید را به 50 متر کاهش داد و میزان آلودگی به 66برابر حد مجاز رسید به گونه ای که باعث قطعی برق و آب و لغو تعدادی از پروازهای فرودگاه اهواز شد.

به دنبال وقوع این پدیده، قطعی برق، آب و تعطیلی مدارس در چندین نوبت اتفاق افتاد.

طی روزهای اخیر نیز برق 11 شهر خوزستان به دلیل بروز پدیده ریزگردها و مه شدید و رطوبت قطع شد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 636909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن A1 ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
    4 0
    سلام ،لطفا یه نفر به داد مردم خوزستان برسه الان ساعت سه و نیم صبح من این کامنتو می نویسم از ساعت شش عصر برق نداریم موبایل قطع شده آب چند بار قطع شد برق اومده فقط یه فاز ، یه فازم که همش نوسانه یه فاز دیگه هم کلا قطعه به فکر مردم باشید وسایل برقیمون داغون شدن مگه ما ادم نیستیم مسولان محترم نفتمون که بردید حداقل بذارید نفس بکشیم.....
  • سیروس A1 ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
    2 0
    نکته مهم عدم پاسخگوئی به مردم هستش.از دیروز تا الان که ساعت ۵:۴۵روز پنجشنبه هستش برق خیلی مناطق هنوز قطع هستش.اخبار ساعت ۲۳ شبکه استانی خوزستان گفت تا یک ساعت دیگه برق وصل میشه اما ا۷ ساعت گذشته و خبری نیست. با مردم روراست باشیم. و نکته جالبتر طبق معمول هیچکس نه استعفا داده و نه مجبور به پاسخگوئی
  • بی نام A1 ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
    1 0
    سلام تورا خدا برق دیگه قطع نکنید ابهم قطع میشود اگرهم میخواهید قطع کنید شب قلبش اطلاع رسانی کنید که صبح همه امادگی داشته باشن برای تعطیلی مدرسه
  • آرمین A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
    1 0
    سلام واقعا باید به مسئولین و مدیران استان خوزستان خسته نباشید گفت که هنوز یه قدم واسه مشکل ریز گردها برنداشته البته به جز جلساتی که گرفتن و کلی پاداش و حق جلسه و بخور بخور کردند مشکل قطعی برق رو هم به مشکلات مردم خوزستان اضافه کردند از نظر من اگه کل استان رو بدن دست چند تا بچه دبستانی اینهمه مشکلات نداریم .
  • سیروس A1 ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
    2 0
    الان ساعت ۰۹:۵۰ هنوز برق نداریم
  • رضایی IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
    2 0
    برق شهرک دانشگاه از غروب قطع شد تا ساعت10:30 صبح که طبیعتا آب هم باهاش قطع شد
  • بی نام IT ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
    0 0
    ‏طرف پیام داده شبکه خوزستان تایتانیک وقتی نصفش زیر آب بود نصف دیگه ش برق داشت چرا برق کل اهواز با یه بارون قطع میشه.