مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: با حضور دکتر معصومه ابتکار 4 نیروگاه خورشیدی که توسط بخش خصوصی در همدان ساخته خواهد شد، کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ دکتر محمدرضا محمدی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان که در جمع خبرنگاران سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: دکتر معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور 2 اسفند ماه جاری وارد همدان شده و از نیروگاه خورشیدی 7 مگاواتی بازدید خواهد کرد.

وی ادامه داد: شرکت در همایش شهر سبز پایدار و ادای احترام به شهدای سایت دانشگاه علوم پزشکی، نشست با قضات استان و حضور در شورای اداری استان از دیگر برنامه های رئیس سازمان محیط زیست کشور است.

محمدی خاطرنشان کرد: 14 غرفه از واحدهای صنعتی استان در نمایشگاه بین المللی تهران و در راستای بزرگترین رویداد زیست محیطی کشور حضور داشته و به معرفی تولیدات و خدمات محیط زیست در کنار سایر استانها خواهند پرداخت.

وی افزود: همچنین در این نمایشگاه از کتاب زیست محیطی استان به جهت معرفی مناطق حفاظتی، شکار ممنوع و ... رونمایی می شود.

محمدی در خصوص وجود گرگ در بسیاری از مناطق همدان، نیز گفت: به دلیل بارش برف سنگین، گرگ و دیگر وحوش به ناچار به مناطق مسکونی پناه می آورند.

وی افزود: همچنین سگ های ولگرد به نام سگ های بی سرپرست در مناطق مسکونی حضور دارند که مدیریت شهری باید اقدام به جمع آوری آنها کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یادآور شد: پناهگاه سگ های بی سرپرست در استان احداث شده است.

محمدی تصریح کرد: در استان همدان 29 شهرداری، وظیفه جمع آوری سگ های بی سرپرست و انتقال آنان به پناهگاه را دارند که باید شیوه عقیم سازی در خصوص مهار این سگ ها را به کار ببندند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 637276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =