در گزارش زیر تصاویر عجیب و غریب سیاستمداران در برخورد با دانش‌آموزان را مشاهده می‌کنید.

تصویر زیر ترزا می نخست وزیر بریتانیا را در جریان دیدار اخیرش از یک مدرسه‌ نشان می‌دهد. او در این تصویر با دانش آموزان سال ششم درباره لگوهای ربات شکل صحبت می‌کند.

در تصویر زیر نیز صورت لوسی هوارت روی میز است، در حالی که دیوید کامرون، نخست وزیر سابق بریتانیا در حال خواندن کتاب برای اوست. این یکی از مهم‌ترین و معروف‌ترین عکس‌های دوران نخست‌وزیری دیوید کامرون است:

در تصویر زیر جورج آزبورن، وزیر سابق دارایی بریتانیا در حال صحبت درباره سیستم مراقبت از کودکان، حال آن که تیتوس به موضوع دیگری فکر می‌کند.

ظاهرا چای نوشیدن اد میلیبند، رهبر سابق حزب کارگر بریتانیا برای این دانش آموزان جالب نبود. این تصویر او را درمیان دانش آموزان مدرسه‌ای در جنوب شرق لندن نشان می‌دهد.

این هم لحظه‌ای است که بوریس جانسون، شهردار سابق و وزیر خارجه فعلی بریتانیا، یک پسر بچه را نقش زمین می‌کند. بوریس جانسون در جریان دیداری که از ژاپن داشت دریک بازی برخورد سختی با یک پسربچه ده ساله کرد. این پسر بچه گفت که کمی احساس درد کرده و بوریس جانسون هم از او عذرخواهی کرده.

نیک کلگ، رهبر سابق حزب لیبرال دموکرات (و معاون سابق نخست‌وزیر) بریتانیا تک و تنها در حال خوردن غذا در کنار دانش آموزان است، اما ظاهرا پسر بچه‌ای که کنارش نشسته زیاد از این مساله خوشش نیامده.

بارون، پسر دونالد ترامپ در کنار مادرش در حین گوش کردن به سخنرانی پدرش.

دونالد ترامپ و بارون، پسرش

اما باراک اوباما با بچه‌ها مشکلی نداشت. در این تصویر او در حیاط مدرسه با بچه‌ها دیده می‌شود.

او همینطور در بازی با بچه‌ها هم تخصص داشت.

منبع: بی‌بی‌سی BBC

6161

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 637707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =