برگزاری کارگاه آموزش محیط زیست ویژه دانش آموزان در خرم آباد

بهمن بیرانوند رئیس آموزش و پژوهش حفاظت محیط زیست لرستان در این خصوص بیان کردند: در راستای ارتقای سطح دانش و آگاهی زیست محیطی دانش آموزان بعنوان یکی از مخاطبین اثرگذار جامعه، کارگاه آموزشی "آشنایی با مبانی و مفاهیم محیط زیست"روز سه شنبه 26 بهمن 95 در دبستان مهدی قاضی 1 خرم آباد برگزار گردید.

به گزارش خبرانلاین لرستان ،در این کارگاه آموزشی که با همکاری مدیر و معلم بهداشت و سلامت دبستان مذکور برگزار گردید، ابتدا با ارزشیابی تشخیصی میزان دانش زیست محیطی دانش آموزان مورد ارزیابی قرار گرفت که خوشبختانه با ارائه پاسخ های دانش آموزان ، آگاهیهای محیط زیستی آنان در سطح مطلوب و قابل قبولی قرار داشت.

رئیس آموزش و پژوهش حفاظت محیط زیست در ادامه عنوان کردند: در این کارگاه آموزشی ، بر اساس محتوی آموزشی طرح محیط يار موضوعات کلي محیط زیست، آب، هوا، جنگل، صوت، زباله، حیات وحش و.. به همراه دستورالعمل اجرایی دانش آموزان آموزش داده شد. روش آموزشی مورد استفاده در این کارگاه ، آموزش مستقیم و پرسش و پاسخ و نمایش کلیپ ها و فیلم های زیست محیطی ازجمله انيميشن " کشاورز و ربات " (از سری فیلم های منتخب پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز ) بود که مورد پذیرش و استقبال مخاطبین قرار گرفت. در پایان نیز به دانش آموزانی که بیشترین پاسخ گویی و فعالیت زیست محيطي را در طول ساعت آموزش داشتند جوائزی اهدا گردید.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 637857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =